וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שפניו נאכלו מתאושש: "יוכל לשוב לראות"

כשבועיים וחצי לאחר מקרה הקניבליזם במיאמי, פרסם בית החולים בו מאושפז רונלד פופו תמונות עדכניות שלו. הרופאים: "הוא מרגיש טוב, מתעניין בכדורסל - ושאל מה מספרים עליו"

כשבועיים וחצי אחרי האירוע המחריד בעיר מיאמי שבמדינת פלורידה, בו נורה למוות אדם על ידי המשטרה לאחר שאכל את פניו של חסר בית בשולי כביש מהיר - דיווח הלילה (רביעי) בית החולים "ג'קסון ממוריאל" בעיר כי קורבן התקיפה, רונלד פופו, מתאושש היטב: הוא ערני, מצבו מוגדר "טוב", מצב רוחו "חיובי" והוא "ביקש אוכל איטלקי ומשתוקק לשוב לשחות".

"הוא שמח לבשר לכולכם שהוא מרגיש טוב, אוכל, מדבר איתנו ומסתובב בבית החולים בסיוע טיפול פיזיותרפי, אחרי שעבר ניתוחים משמעותיים", אמר במסיבת עיתונאים ד"ר ניקולס נאמייס, מנהל בית החולים, שהוסיף כי מדובר במטופל "מקסים במיוחד" שהתחבב על כל אנשי הצוות. בית החולים אף פרסם מספר תמונות של פופו, ואנו מביאים כאן רק אחת מהן, בטשטוש, בשל היותן קשות לצפייה (למעוניינים, ניתן לצפות כאן בתמונת תקריב בלתי מטושטשת).

צפו במסיבת העיתונאים של בית החולים (זהירות - כולל תמונות גרפיות):

בתמונות ניתן לראות כי המחצית העליונה של פניו של פופו בן ה-65 הושחתה לחלוטין. אפו חסר, ושני שקעי העיניים מכוסים - האחד ברטייה והשני בפיסות עור. החלק התחתון של פניו נותר שלם. לדברי ד"ר נאמייס, עינו השמאלית נעקרה לחלוטין, אולם עינו הימנית עדיין קיימת, והרופאים מקווים שהוא יוכל לשוב לראות באמצעותה, לפחות במידה מסוימת. לדברי הרופאים, "רק" 50% מפניו נאכל, ולא 75% כפי שדווח בתחילה. הוא עדיין מטופל נגד זיהומים, וצפוי לעבור ניתוחים נוספים.

"קדימה היט"

הקניבל רודי יוג'ין (משמאל) וחסר הבית שאת פניו אכל, רונלד פופו, בצילומים שהפיצה משטרת מיאמי, מאי 2012. Miami-Dade Police Dept, AP
שרידי הפנים נמצאו בפה - אך לא בקיבה. פופו לפני התקיפה/AP, Miami-Dade Police Dept

לדברי הרופאים, בעודו מתאושש, הביע פופו עניין רב באופן בו מסקרת התקשורת את המקרה שלו - אף שהוא עצמו אינו עוקב אחר החדשות, אלא רק אחד חדשות הספורט, ומעודד בהתלהבות את קבוצת הכדורסל המקומית, מיאמי היט, המתמודדת בימים אלו בגמר ה-NBA. הוא אף נוהג להיפרד מהרופאים, לדבריהם, בקריאות "קדימה היט". המנתחת הפלסטית שטיפלה בו, ד"ר וורוד קסירה, הוסיפה כי הוא "שאל איך התקשורת מתארת אותו". לדבריה, "הסברנו שהוא קורבן של אלימות".

פופו מאושפז בבית החולים מאז הותקף ב-26 במאי על ידי רודי יוג'ין בן ה-31, שזכה כבר בתקשורת האמריקאית לכינוי "קניבל המחלף" (Causeway Cannibal). ככל הנראה, היה יוג'ין תחת השפעת סמים בזמן התקיפה (בקיבתו נמצאו מספר כדורים, שבדיקתם טרם הסתיימה, אך מוערך כי היו סמי מרץ מהסוג המכונה "מלחי אמבטיה"). יוג'ין נורה למוות על ידי שוטרים שהגיעו למקום. בנתיחה לאחר המוות נמצאו שרידי פניו של פופו בפיו - אך לא בקיבתו.

התקרית כפי שתועדה על ידי מצלמות אבטחה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully