וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שלושה הרוגים בתקרית ירי במכללה באלבמה

על פי הדיווחים, הירי אירע בלילה במתחם מעונות הסטודנטים באוניברסיטת אובורן. שלושה נהרגו בתקרית ודווח כי לפחות שניים מהם שחקני פוטבול, וששניים נפצעו. נעצר חשוד בירי

יריות נורו הבוקר (ראשון) במתחם מעונות הסטודנטים באוניברסיטת אובורן שבאלבמה, ארצות הברית, כך מדווחים כלי תקשורת מקומיים. דובר האוניברסיטה מסר כי שלושה בני אדם נהרגו בתקרית, אך טרם נמסרו פרטים נוספים. על פי דיווח ברשת "פוקס" שניים בני אדם נוספים, כפי הנראה סטודנטים, נפצעו באורח קשה. כמו כן דווח כי לאחר מצוד אחר היורים המשטרה המקומית עצרה חשוד בביצוע המעשים.

לצד זאת, הרשויות מסרו מוקדם יותר כי ישנו מספר רב של נפגעים כתוצאה מהתקרית. עוד דווח, כי לפחות עשר ניידות משטרה וכוחות ההצלה הוזעקו למקום הירי. המשטרה פתחה בחיפושים אחר חשוד בירי, שכפי הנראה נמלט מהמקום.

מפקד משטרת אובורן אמר לכלי תקשורת מקומיים כי תקרית הירי התרחשה בליל שבת, אך לא נמסרו פרטים אודות הנסיבות שבגינן בוצע הירי. צלמת חדשות שהגיעה לזירה אמרה לסוכנות הידיעות AP כי המשטרה תחמה את זירת האירוע וכי לא ניתן להתקרב למקום בו אירע הירי.

על פי חלק מהדיווחים, לפחות שניים מההרוגים הם שחקני פוטבול ששיחקו בעבר במכללה - אד כריסטיאן ולדריוס פיליפס. עוד דווח כי אריק מאק, שמשתייך היום לסגל הקבוצה, נורה ומצבו לא ידוע. אובורן היא מכללה ותיקה, הפעילה כבר 120 שנה בליגת המכללות בפוטבול. 2010 הייתה שנת השיא של קבוצת הפוטבול, אז היא זכתה באליפות המכללות לאחר שניצחה את אורגון דאקס בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully