וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 19 השאירה בנה הפעוט על גג הרכב ונסעה

תושבת פיניקס נעצרה בחשד להתעללות לאחר שהשאירה את בנה בן החמישה שבועות על גג הרכב, בעודה תחת השפעת סמים, ונסעה מהמקום. התינוק נמצא באמצע הכביש ומצבו מוגדר טוב

אם בת 19 מפיניקס, אריזונה, נעצרה אמש (שבת) בחשד להתעללות בבנה, לאחר שהשאירה אותו חגורה במושג תינוק על גג הרכב ונסעה. לפנות בוקר קיבלה המשטרה המקומית דיווח על תינוק החגור במושב רכב המוטל באמצע הכביש. שירותי הכבאות בעיר הגיעו למקום ומצאו את הפעוט, ובהמשך אף לקחו אותו לבית החולים המקומי. מצבו של התינוק, בן חמישה שבועות, מוגדר טוב, והוא הועבר לידי רשויות הרווחה בעיר. האם חשודה גם בנהיגה תחת השפעת סמים.

דובר משטרת פיניקס מסר כי מצבו של התינוק טוב וכי אמו, קטלינה קלוסר, עישנה כפי הנראה סם מסוג מריחואנה עם בן זוגה בשעת לילה מאוחרת ביום שישי בפארק ציבורי הסמוך למקום האירוע. בשלב מסויים עזבו השניים את הפארק ונסעו לקנות בירה. בדרך עצרה את השניים ניידת משטרה, ובן הזוג נעצר בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים. משם נסעה קלוסר לבית של חברים ועזבה את המקום סמוך לחצות, יחד עם בנה הפעוט שישן בכיסא התינוק.

האם הבינה שבנה איננו רק כאשר הגיעה לביתה, והתקשרה לחבריה וביקשה מהם לחפשו לאורך הדרך בה נסעה. לדברי דובר המשטרה, החברים רצו לעבר השוטרים שכבר הגיעו למקום בו נמצא התינוק מוטל באמצע הכביש. אמו הגיעה למקום זמן קצר לאחר מכן, שם נעצרה.

לקריאה נוספת:
ארה"ב: נמלטה משודד חמוש - והותירה את הבת מאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully