וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה להרג החייל: צה"ל תקף חמישה מוקדים ברצועה

רמי שני וניר יהב

3.6.2012 / 8:46

הפלסטינים מדווחים כי שבעה בני אדם נפצעו קל כתוצאה מהתקיפה במרכז הרצועה. הותקפו גם מוקדים בדרומה ובצפונה, ללא נפגעים. התקיפות באו עקב התקרית בה נהרג סמ"ר מושיאשוילי

בעקבות התקרית בסוף השבוע שבה נהרג סמ"ר נתנאל מושיאשוילי מאש מחבלים סמוך למעבר כיסופים, חיל האוויר של צה"ל תקף הלילה (ראשון) חמישה מוקדים ברצועת עזה. הפלסטינים מדווחים על שבעה פצועים כתוצאה מהתקיפה.

מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו שלושה אתרים לייצור אמצעי לחימה במרכז הרצועה, וכן שתי מנהרות טרור, אחת בצפונה ואחת בדרומה. עוד נמסר כי התקיפה מהווה תגובה לאירוע הירי ביום שישי. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחייליה, וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

כאמור, מקורות פלסטינים דיווחו כי בשורת התקיפות שביצע חיל האוויר הלילה ברצועת עזה נפצעו שבעה בני אדם, ביניהם ארבעה ילדים. על פי הדיווח, השבעה נפצעו בתקיפה שכוונה לבית במחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז רצועת עזה. הפצועים הועברו לבית החולים בדיר אל-בלח ומצבם מוגדר קל. בשאר התקיפות, שבוצעו בשטחים פתוחים בצפון רצועת עזה ובדרומה, לא היו נפגעים.

צה"ל עצר 2 פלסטינים שניסו לחדור לישראל

בתוך כך, לפנות בוקר, עצר כוח צה"ל שני מסתננים שהגיעו לגדר המערכת מצפון למעבר כיסופים, ככל הנראה בכוונה לחדור לשטח ישראל. הכוח זיהה אותם כשהם התקרבו לגדר, הנחה אותם לעבור אותה והעביר את השניים לחקירת שירותי הביטחון.

התקרית שבה נהרג סמ"ר מושיאשוילי אירעה ביום שישי בבוקר. כוח של חטיבת גולני זיהה חדירה משטח רצועת עזה לישראל באזור כיסופים בגבול רצועת עזה, פתח בסריקות ונתקל במחבל החמוש, שירה לעבר הכוח. חילופי אש התפתחו, במהלכם נהרג מושיאשוילי והמחבל נהרג אף הוא.

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי , פלוגות אל-קודס, נטלה אחריות על הירי. לדברי הזרוע הצבאית, החמוש הפלסטיני שנהרג הוא אחמד נסר, פעיל הארגון ותושב עבסאן אל-כבירה שליד חאן יונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully