וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום רע: מדלן מק'קאן במודעה לחופשה בפורטוגל

תמונת הילדה הופיעה, לא ברור מדוע וכיצד, במודעה באתר המפרסם אתרי נופש הסמוכים לזה בו נעלמה לפני חמש שנים. בבריטניה הזדזעזעו, המשפחה מחתה, והאתר ירד בינתיים מהאוויר

שיאים של חוסר רגישות: תמונתה האחרונה של מדלן מק'קאן, ילדה בריטית בת ארבע שנחטפה בשנת 2007 במהלך חופשה של הוריה בפורטוגל ומאז נמשכים החיפושים אחריה, שובצה לפני מספר ימים - ללא קבלת אישור - במודעה המפרסמת חופשה בפורטוגל, באתר אינטרנט של סוכנות נסיעות. "מהרו, כי הזמן מוגבל", נכתב במודעה, לצד תמונתה של מק'קאן בבריכת השחייה, שצולמה שעות ספורות לפני שנעלמה. "קחו את יקיריכם, ותיהנו מהחיים". לא ברור אם מדובר בטעות תמימה או במעשה זדוני - אך כך או כך, המקרה מעורר זעם רב בבריטניה.

לפי הפרסומים אתמול (שלישי) בכמה כלי תקשורת בריטיים, המודעה פורסמה באתר VoucherDigg.com, המוכר חופשות בכפר הנופש אבופיירה שבחבל אלגרבה, השוכן כמה עשרות קילומטרים בלבד מאתר הנופש פראיה דו לוז, שבו נעלמה מק'קאן. המודעה עסקה בדילים של חופשות זולות בפורטוגל מטעם חברת lowcostholidays.com - שכבר הספיקה להתנער מהעניין לחלוטין, ולטעון שאין לה כל קשר עסקי עם האתר והיא אינה מעורבת בפרסום המודעה. "גילינו את הפרסום הנאלח הזה אתמול", מסר ל-BBC דובר החברה, "ומיד חסמנו את כל הקישורים מהאתר הזה לאתר שלנו, והפעלנו את עורכי הדין שלנו".

החיפושים אחר מדלן מק'קאן - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

הילדה הנעדרת מדלן מק'קאן (משמאל), לצד הדמיה ממוחשבת שלה כיום, בגיל תשע, שפרסמה משטרת בריטניה, אפריל 2012. משטרת בריטניה, ספק 500
מדלן מק'קאן לפני שנעלמה/ספק 500, משטרת בריטניה

דובר מטעם הוריה של מק'קאן, קייט וגארי, מסר אתמול לכלי התקשורת הודעה קצרה בה מכונה המודעה "פוגענית בצורה מזעזעת", ומופיעה דרישה לסלקה מהאוויר באופן מיידי. היא אכן סולקה מהאוויר - כמו אתר VoucherDigg כולו, שנכון להיום לא ניתן להיכנס אליו. גם תגובה לא ניתן היה לקבל מהחברה המפעילה אותו, וכל פניות כלי התקשורת אליה נענו בהתעלמות.

"רמזים חדשים": נצפתה עם משפחה גרמנית בדרום ספרד?

הפרשה המביכה מגיעה בימים בהם פרשת מק'קאן שבה ממילא לתודעה הציבורית, לאחר שבסוף החודש שעבר הודיע צוות החקירה במשטרת בריטניה כי השלים בחינה מחדש של התיק, והחליט כי בהחלט עדיין אפשרי שהילדה בחיים, וכי כיווני חקירה חדשים ממשיכים להיבדק. בד בבד, פרסמה המשטרה הדמיה ממוחדבת חדשה, בה נראית מק'קאן כפי שהייתה נראית היום, בגיל תשע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא נראתה מנוכרת למשפחה הגרמנית". קארן סיסון בכתבת "הסאן", אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק אתמול דיווח "הסאן" על התקדמות נוספת: על פי הצהובון הבריטי, הבלשים בודקים כעת "רמזים חדשים" המופיעים בעדות, לכאורה, לפיה הילדה נצפתה בחופי קוסטה דל סול בדרום ספרד, שלושה ימים לאחר היעלמותה במאי 2007. אותה עדת ראייה, ששמה קארן סיסון, נחשפה בצהובון והסכימה לומר כי הילדה הבלונדינית שראתה באתר קרוואנים סמוך לעיירה פואנחירולה "נראתה מנוכרת למשפחה הגרמנית שעמה טיילה בקרוואן".

עוד נטען בדיווח, כי לפי רישומי אתר הקרוואנים, אותה משפחה גרמנית נאלצה לשלם תוספת למחיר, משום שהגיעה עם ילד אחד יותר מהמתוכנן. המשפחה שהתה באתר במשך שבועיים, לאחר שנרשמה תחת השם קרסטן מאייר, ילידת 1970. פרט מחשיד נוסף, לפי הדיווח: מכוניתה של אותה משפחה נשאה לוחית זיהוי מסוג שהנפקתו הופסקה לפני 38 שנה, אף שדגם המכונית מיוצר רק מ-1996.

עוד בנושא:
ראיות חדשות נבדקות: "ייתכן שמדלן מק'קאן חיה"
בקיץ שעבר: "מדלן נצפתה בהודו"
מרץ 2010: האם מדלן מק'קאן נמצאת בניו זילנד?
חשד: פדופיל בריטי קשור להיעלמות מדלן
האם זהו החוטף של מדלן מק'קאן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully