וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי התלמידה מבית שמש: "עשו לה טראומה לכל החיים"

ענת שלו

2.5.2012 / 13:02

חבריה לכיתה של הצעירה שנאנסה על פי החשד במהלך מסיבת סיום תיכון, מספרים על האירועים באותו לילה, וטוענים כי לא ייתכן שהמעשים נעשו בהסכמה. החשודים עדיין נמצאים במעצר

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק)

הבוקר (רביעי) לא היה ככל שאר הבקרים בתיכון הירושלמי בו לומדת התלמידה שעל פי החשד נאנסה על ידי ארבעה עובדי אולם אירועים בבית שמש, במהלך מסיבת סיום תיכון שהתקיימה במקום. חבריה ללימודים לא יכולים היו להאמין שכך נגמר הערב בו חגגו נקודת ציון כה חשובה בחייהם, והתקשו לחזור לשגרת הלימודים.

"בילינו קודם כל בירושלים ואז נסענו לאותה וילה שיש בה הרבה מסיבות של תיכונים מהאזור", מספרת אחת התלמידות. "היה ממש כיף. רקדנו, צחקנו וגם שתינו. באיזשהו שלב, לא ראיתי אותה יותר ואז בפעם הבאה שראיתי אותה, זה היה כשחיפשנו אותה לאחר שהיא לא הגיעה לאוטובוס שלקח אותנו חזרה הביתה".

וילה עדן. עומר מירון
"פתאום היא הפסיקה לדבר, היא נראתה אאוט לגמרי". הוילה בה לכאורה נאנסה הנערה/עומר מירון

לאחר שלא הגיעה לאוטובוס, נמצאה הצעירה בת ה-18 מוטלת באחד החדרים, ולפי העדויות הייתה במצב קשה. "ניסיתי לדבר איתה על זה, אבל קשה לה לדבר על זה, היא עדיין בהלם", מספר אחד החברים של הצעירה. "ממש היה כיף במסיבה קודם, היינו בראש טוב, חגגנו. היא לא אמרה כלום כשהיא עלתה על האוטובוס אבל הבנתי שמשהו לא טוב קרה כי פתאום היא הפסיקה לדבר, היא נראתה אאוט לגמרי. אני הבנתי רק בדיעבד מה קרה, מהכתבות באינטרנט. אני מקווה שמתישהו היא תספר לי בדיוק מה קרה שם ושתצליח להתגבר על זה".

"זה פשוט נורא", אומרת חברה אחרת. "זאת הייתה מסיבה שבאמת חגגנו בה את תחילת החיים שלנו כמבוגרים. מדובר בבחורה נהדרת, אוהבת את החיים, תלמידה טובה. אני לא יודעת איך היא תצליח להתגבר על זה. פשוט ברגע אחד, באחד הרגעים החשובים ביותר בחיים שלה, הרסו לה את הכל, עשו לה טראומה לחיים. אני מקווה שמי שעשה לה את זה יקבל את מה שמגיע לו".

לטענת חלק מהחשודים במעשה, הדבר נעשה בהסכמה. חבריה אינם מאמינים שכך הדבר: "היא שתתה יותר מדי ולא הייתה במצב רגיל. למה שהיא תסכים לדבר כזה, למה שהיא תרצה לקיים יחסי מין עם ארבעה אנשים מבוגרים שהיא לא מכירה? הם ניצלו אותה ואת המצב שלה, והלוואי שהייתי שם ואיכשהו מנסה לגרום לזה לא לקרות", אומרת אחת החברות. "הלוואי שאפשר היה להחזיר את הגלגל לאחור. מה שבטוח הוא שאני לא אשתה יותר במסיבות. אני מפחדת שיקרה לי דבר דומה".

ארבעת החשודים במעשה נעצרו אתמול, ומעצרם של שניים הוארך בשלושה ימים ושל השניים האחרים בשישה ימים. שניים מהחשודים הגישו ערעור על ההחלטה להאריך את מעצרם, אולם עורכי דינם חזרו בהם היו מהערעור. לאחר הדיון, אמרו הפרקליטים, עורכי הדין זכריה שנקולבסקי ונדב גדליהו, כי הראיות נגד השניים חלשות וכי הם מעריכים שהשניים ישוחררו בקרוב. הם הוסיפו כי לא במקרה בית המשפט האריך את מעצרם של שני החשודים האחרים בפרשה לתקופה ארוכה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully