וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אופנוע שנסחף בצונאמי ביפן התגלה בקנדה

1.5.2012 / 22:33

אופנוע מסוג הארלי דיווידסון הנושא לוחית רישוי יפנית, התגלה בתוך מכולה בחופי קולומביה הבריטית על ידי רוכב טרקטורון. מאוחר יותר אותר הבעלים ביפן חי ושלם. "זה נס"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

רוכב על הגלים: אופנוע מסוג הארלי דיווידסון נסחף אלפי קילומטרים כל הדרך מיפן לקנדה, לאחר שנקלע לצונאמי ההרסני שהיכה בחופי יפן לפני שנה וחודשיים. האופנוע החלוד הנושא לוחית רישוי יפנית התגלה בתוך מכולה שנסחפה באוקיינוס השקט לחוף מבודד בקולומביה הבריטית, על ידי פיטר מארק שרכב על טרקטורון לאורך החוף. "הפלא ופלא - נתקלתי במשהו שהוא פשוט לא מהעולם הזה", אמר מארק לאחר התקרית.

מבדיקה שערכו כלי התקשורת בקנדה עולה כי לוחית הרישוי של האופנוע הונפקה במחוז מיאגי ביפן, שספג את הפגיעה החמורה ביותר בצונאמי. מיד לאחר התגלית ניסו הרשויות ביפן לאתר את בעליו של האופנוע ולברר אם הוא עדיין בין החיים. מאוחר יותר דיווחה התקשורת ביפן כי נציג חברת הארלי דיווידסון במדינה איתר את הבעלים, איקואו יוקויאמה, בן 29 מאזור מיאגי. יוקויאמה, שאיבד בצונאמי את ביתו ושלושה מבני משפחתו, קרא לגילוי האופנוע "נס".

המכולה, שבימיה הטובים הייתה כפי הנראה חלק ממשאית, הכילה מלבד האופנוע גם מקלות גולף, כלים וציוד מחנאות. אין זו הפעם הראשונה ששרידים מהצונאמי ביפן נסחפים לצדו השני של האוקיינוס – רק בשבוע שעבר התגלה בחופי האי מידלטון באלסקה כדורגל שהיה שייך לתלמיד תיכון יפני ששרד באסון. הנער הגיב בהתרגשות לאירוע, וציין כי זהו הראשון מבין חפציו הפרטיים שהצליח לאתר לאחר הצונאמי.

לקריאה נוספת
יפן ציינה שנה לצונאמי: זיכרון, כאב ותקווה
אז והיום: גלריית תמונות מאזורי האסון ביפן
שנה לצונאמי: אופונטו משמרת זכרונות ומנסה להתאושש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully