וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: החוקר הישראלי שנחשד בפדופיליה התאבד

ירון סגל, החוקר הישראלי שנעצר לפני כשלושה שבועות בארה"ב בחשד שניסה לפתות אם ושתי בנותיה לקיים עימו יחסי מין, תלה את עצמו בתאו בכלא. ה-FBI פתח בחקירת מותו

ירון סגל, החוקר הישראלי שהועסק במעבדת הפיזיקה של המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) ונעצר לפני כשלושה שבועות בחשד שניסה לפתות אם ושתי בנותיה לקיים עמו יחסי מין, נמצא מת בתאו בסוף השבוע האחרון לאחר שככל הנראה התאבד. בסוכנות הידיעות AP דווח כי גורם בכיר בכלא מסר כי שומרים מצאו את סגל ביום שישי האחרון כשהוא תלוי בתאו באמצעות חבל בהכנה ביתית. בית הכלא הפדרלי בו הוחזק סגל עד לתחילת ההליכים המשפטיים נגדו הינו מתקן מבודד. על פי הדיווח, ה-FBI החל בחקירת מותו.

סגל, פיזיקאי שהשלים עבודת דוקטורט באוניברסיטת ייל והחל לעבוד ב-MIT לפני כשנה, יצר, על פי הדיווחים, קשר באינטרנט עם סוכנת סמויה של המחלקה לביטחון פנים, שהתחזתה לאישה שגלשה באתרים בעלי תוכן מיני, והציגה את עצמה כאם לשתי ילדות, בנות 12 ו-16. סגל עצמו הזדהה בכינויים "childslavesex" ו-"ChildRapeTortureBrutality".

לפי הדיווחים, סגל הציע לסוכנת הסמויה, ונסה היפס, כי יבוא ממסצ'וסטס לקולורדו כדי להיפגש עמה ועם בנותיה, במטרה לקיים עמן יחסי מין. במשך כמה שבועות, הוא החליף ברשת מסרים עם הסוכנת, שתוארו על ידי המשטרה כ"בוטים במיוחד". בין היתר, הוא הציע לרכוש צעצועי מין עבור הילדה הקטנה של הסוכנת, ולשלוח מראש את צילומי המוצרים כדי לגרות את הילדה.

סגל נעצר עם נחיתתו בנמל התעופה בקולורדו, שם פגש את הסוכנת, שהמתינה לו עם קבוצה של שוטרים. כאמור, סגל המתין להעמדתו לדין, ואם היה מורשע באישום של שידול ליחסי מין עם קטינה מתחת לגיל 12, היה צפוי בפני עונש של עד 30 שנות מאסר.

חשד: חוקר ישראלי ב-MIT ניסה לשכב עם ילדה בת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully