וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של דניאל מעוז: "יש לו עבר של פדופיליה"

גלעד גרוסמן

13.3.2012 / 12:27

ניר מעוז, אחיו של הנאשם ברצח הוריו, זומן להעיד פעם נוספת במשפט. סנגורו של דניאל טען כי ניר האח התאום, הוא הרוצח וכי איים על דניאל שאם יגלה זאת - יחשוף עברו

שלב העדויות במשפטו של דניאל מעוז הנאשם ברצח הוריו מנפק פרטים נוספים אודות אישיותו: "לפני כ-15 שנים, שעוד היינו צעירים, מצאתי במחשב שלנו בבית תמונות מתחום הפדופיליה", כך סיפר היום (שלישי) ניר מעוז, אחיו של דניאל, במהלך עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים. "לאחר מכן ביצעתי חיפוש בקבצי המחשב ומצאתי תיעוד שיחה של דניאל שבו הוא מתאר שהוא מאמן ילדים בכדורסל ושהוא נהנה להיכנס איתם למלתחות", המשיך ניר והוסיף כי לאחר מכן פנה אל אחיו בנושא וזה אמר לו "זה לא מה שאתה חושב, אני שייך לקבוצה שלוחמת בפדופיליה ומחפשת פדופילים".

ניר מעוז נקרא להעיד פעם נוספת לאחר שנחקר במשטרה בעקבות טענות שעלו במהלך הדיון הקודם באשר לעברו הפדופילי של אחיו. בדיון הטיח פרקליטו של דניאל, עורך הדין דוד ברהום מהסנגוריה הציבורית, כי ניר הוא הרוצח האמיתי וכי איים על דניאל שלא יספר שהוא עשה זאת ואם יעשה זאת הוא יפיץ את נטייתו. היום אמר ניר כי ידע שדניאל הוא בי-סקסואל וכי הוא לא הסתיר זאת, אולם לא ידע על כך שהוא פדופיל. "הוא לא הסתיר את הנטייה שלו, אם הסתיר, אז אולי מההורים שלו ומאחיו".

עוד סיפר ניר בעדותו כי לאחר הדיון שבו הוטחו בו האשמות קשות הוא לא הצליח לישון בלילה ולהכיל את עוגמת הנפש. בהמשך הגיב לטענת ההגנה על פיה לאחר שרצח את הוריו נאבק עם דניאל ואמר כי "אני מחכה לשמוע את דניאל מסביר מדוע לא היה פצוע בכל חלקי גופו לאחר שהפך לגיבור שמגונן על הוריי".

"דניאל לא הסתיר שהוא בי-סקסואל"

אתמול התנהל דיון סוער נוסף בבית המשפט, במהלכו תקף התובע במשפט, עורך הדין יובל קפלינסקי, את פרקליטי ההגנה, ואמר: "דניאל שכח שיש תיק עב כרס נגדו. פתאום הוא גילה שהוא חולק אותו DNA עם אדם אחר, והוא פותח בתחרות 'רוצח נולד'. הוא עשה עצמו שופט בתחרות הזו, והעניק לאחיו את הפרס המפוקפק". עוד ציין קפלינסקי: "דניאל מנסה במחטף לכרוך את אותו חבל תלייה שתלוי סביב צווארו - סביב אחיו".

בפתח דבריו אמר קפלינסקי: "צפינו ששמו של ניר מעוז יועלה על ידי צוות ההגנה בעקבות העובדה שיש לשניים אותו DNA, אולם לא האמנו שתהיה גרסה שמפנה אצבע מאשימה כלפי ניר מעוז כמי שזוהה בזירה". בשלב זה, הוא הוסיף כי "דובר על אדם גדול שלדברי דניאל מעוז הדף אותו והנה לפתע אותו אדם גדול וחזק וכהה התכווץ, והגיע לממדיו של ניר - וניר בכלל לא ידע שהוא כזה. זהו קו הגנה עצוב. עצוב לכל תא משפחתי. העוגן עד השבעה במרץ היה שיש קושי לעכל ולבלוע שבן מסוגל לעורר דבר כזה להוריו, וכיום גם את הדבר הזה נוכל למצוא".

עוד המשיך וטען קפלינסקי: "זה תמיד אותו דניאל מול אותם חומרי חקירה: חלקם חומרי חקירה מדמיונו וחלקם חומרי חקירה לנגד עיניו. זה נשמע כמו סיפור הזוי לפורים. סיפור שראוי לבער לקראת חג הפסח". כמו כן הסביר התובע כי ניר מעוז העיד ביום ראשון במשטרה, ואמר כי העדות ניתנה "לאור דבריו של דניאל, שטען כי היה מאוים על ידי אחיו". התובע הוסיף כי "התבצעה פעולת חקירה משטרתית לאור פרט שזכר מהעבר ולאור בקשתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully