וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בארה"ב התגלתה ככוכבת פורנו - והושעתה

המורה למדע סטייסי הלאס הושעתה מחטיבת ביניים בקליפורניה אחרי שתלמידיה גילו ברשת סרט בו היא מעניקה טיפ נדיב במיוחד לשליח פיצה. "התלמידים התבקשו לא לגלוש באתר"

שוב זה קורה: מורה בחטיבת ביניים בקליפורניה הושעתה באחרונה מעבודתה, לאחר שבהנהלת בית הספר גילו כי תלמידים שלה מצאו באינטרנט סרטונים פורנוגרפיים בהשתתפותה. האתר האמריקאי "The Smoking Gun", המתמחה בסיפורי פלילים ביזאריים, מדווח כי סטייסי הלאס בת ה-31, שלימדה מדעים בחטיבת הביניים "ריצ'ארד בי. היידוק" בעיירה אוקספורד, הושעתה ביום שני השבוע, שלושה ימים לאחר שתלמידים דיווחו על הסרטונים.

אתמול (רביעי), על פי הדיווח, שיגרו מנהלי בית הספר מכתב להורי כל התלמידים, בו הבהירו כי ביקשו מהמורים בכיתות "לדרוש מהילדים להפסיק לחפש ולצפות באתרים הבלתי ראויים הללו". כן ביקשה ההנהלה מההורים עצמם "להשגיח בימים הקרובים ביתר שאת אחר האתרים בהם הילדים שלכם גולשים".

לפי הדיווח, בסרטונים המדוברים נראית הלאס מעורבת במגוון פעילויות מיניות, עם שותף המגלם שליח של "פיצה עם נקניק גדול". כפי שניתן לראות בתמונה המובאת מטה, הרעיון של הסרט פשוט: במקום לקבל טיפ מהלקוחה המרוצה, השליח פותח את קופסת הפיצה, ובתוכה - הפתעה. הלאס משתתפת גם בסרטונים נוספים, בכולם תחת הכינוי "Tiffany Six". את הקליפים המדוברים ניתן למצוא, לפי הדיווח, במגוון אתרי פורנו.

לו רק היית: עוד מקרים של מורות-פורנו
סנט לואיס: המורה למדע התבררה ככוכבת פורנו
חינוך רע: מורה ניהלה אתר פורנו ממחשב בית הספר
גם באיטליה - מורה לספרות וכוכבת פורנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתעה בתוך הפיצה. מתוך אחד הסרטונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully