וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "הוציאה חוזה" על לובשי פרווה - ונעצרה

מרדית' לוול, פעילה למען זכויות בעלי חיים מאוהיו, נעצרה לאחר שהציעה לרוצח שכיר 850 דולרים כדי שיהרוג אדם אקראי שלובש בגד מפרווה. לרוע מזלה, ה"רוצח" היה סוכן FBI

פעילי הארגונים למען זכויות בעלי חיים ידועים בלוחמניותם ובטקטיקות הלעתים-אלימות שלהם, אולם נראה כי פעילה אחת הצליחה לחצות לגמרי את הגבול - וכעת היא עצורה בחשד לשידול לרצח. מרדית' לוול בת ה-27, תושבת קליבלנד הייטס שבמדינת אוהיו, נעצרה בחשד שהציעה תגמול כספי של מאות דולרים לרוצח שכיר, תמורת חיסול כל אדם שילבש בגד מפרווה של בעל חיים.

לוול, שלפי הדיווחים עליה השוותה לא פעם בין הפעילות למען רווחת בעלי חיים לשחרור מחנות ההשמדה מידי הנאצים במלחמת העולם השנייה, הופיעה ביום שלישי השבוע בפני שופט בקליבלנד, שהורה להאריך את מעצרה בשבוע.

לפי דיווח רשת MSNBC, חקירת הבולשת הפדרלית FBI בפרשה החלה בנובמבר האחרון, לאחר שלוול פתחה עמוד פייסבוק פיקטיבי על שם "אן לאוורי", בו הציעה פרס של בין 830 ל-850 דולרים לכל מי שיהרוג לובשי פרווה. המועמד האידיאלי, הוסיפה, צריך להתגורר בצפון מערב אוהיו. "הייתי מעוניינת ליצור קהילה מקוונת שתאפשר לי למצוא מישהו שיהיה מוכן להרוג מישהו שעוטה פרווה, לקראת סוף אוקטובר 2011 או תחילת נובמבר 2012, או לכל המאוחר ינואר-פברואר 2012", כתבה בפרופיל.

"אני רוצה שהוא ימות בפחות משתי דקות"

בעקבות זאת, יצר עם לוול קשר סוכן FBI סמוי, והחל בהתכתבות עמה באימייל. היא הציעה לו 730% במזומן או בתכשיטים תמורת רציחת אדם "שגילו יהיה לפחות 12, ועדיף שיהיה בן 14 או יותר". היא אף הציעה את זירת הרצח: פארק מחוץ לספרייה בעיר. "תצטרך להביא רובה עם משתיק-קול, שתוכל להחביא בקלות במעיל", כתבה באימייל. "אם אתה לא רוצה להסתכן בכך שיתפסו אותך עם רובה, תביא סכין חדה שאורכה לפחות 10 סנטימטרים, ארוכה מספיק כדי לדקור מישהו או לשסף את גרונו. אני רוצה שהוא ימות בפחות משתי דקות".

עוד לפי הדיווחים, לוול אמרה לסוכן הסמוי כי היא מעוניינת להיות נוכחת בזירת הרצח, וכי היא תשמח אם יעצרו אותה, שכן כך תוכל להפנות תשומת לב אל אמונותיה, וגם לצאת מהבית בו חיה יחד עם הוריה ואחיה - שאוכלים בשר וביצים, ולובשים בגדי פרווה, עור וצמר.

בארגוני זכויות בעלי חיים באוהיו הבהירו כי לוול אינה מוכרת וגינו את עמדותיה. "גם בני אדם הם בעלי חיים", אמרה לרשת Fox ג'ניפר קיידן מ"ברית זכויות בעלי החיים של קליבלנד". "אנחנו רק רוצים שכולם יחיו יחד בשלום".

לקריאה נוספת:
הייתם אוכלים המבורגר שיוצר במעבדה? בקרוב יהיה
קץ להתעללות: מלחמת שוורים אחרונה בברצלונה
למען זכויות בעלי חיים: סין סגרה 7 גני חיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully