וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 9 נמלטה מחוטף בארה"ב: "למדתי להילחם מאבא"

האמריקאים משתאים לנוכח תעוזתה ותושייתה של קליסטה קורדובה, ילדה קטנה מקולורדו שהצליחה להימלט מידי השכן שחטף אותה והתעלל בה. "אבא לימד אותי לעמוד על שלי", הסבירה

הסיוט הנוראי ביותר האפשרי התממש בסוף השבוע עבור משפחה ממדינת קולורדו שבארצות הברית - אך הסתיים בסוף טוב, הודות לתבונתה, תעוזתה ותושייתה יוצאי הדופן של ילדה בת תשע: קליסטה קורדובה, תלמידת בית ספר יסודי בעיירה פואבלו, שהצליחה להימלט מאדם שחטף אותה והתעלל בה.

בימים האחרונים זוכה הסיפור לסיקור נרחב בכלי התקשורת בארה"ב, והילדה הקטנה זוכה לשבחים מכל עבר. אתמול (ראשון) אף התראיינה הילדה יחד עם הוריה לרשת ABC, וסיפרה כי את היכולות יוצאות הדופן שהפגינה "למדה מאבא".

צפו בכתבת ABC:

קורדובה נחטפה ביום חמישי האחרון, בעת שהייתה בדרכה חזרה הביתה מבית הספר. החוטף לקח אותה במשאיתו, אך באותו לילה התקלקלה המשאית, ולמחרת בבוקר תפס החוטף טרמפ עם הילדה, אל תחנת דלק סמוכה. קליסטה, שבשלב זה כבר סבלה מחבלות וחתכים, ראתה הזדמנות - ופתחה לפתע בריצה אל תוך המרכול המקומי, שם ביקשה מהעובדים במקום טלפון כדי "להתקשר לדודה". היא לקחה את הטלפון, ומיד חייגה לשירות החירום 911.

פנסים בעיניים וחבלות

עדי ראייה סיפרו כי היא נראתה במצוקה. "היו לה שני פנסים בעיניים וחבלה על הלחי", סיפר לרשת KKCO המקומית אפרין וייפאנדו, עד ראייה. "היא הייתה במצב רע. החבלה על הפנים שלה הייתה ענקית". לדבריו, לפתע נכנס אדם מבוגר לחנות וחיפש אותה, אולם היא סירבה ללכת עמו, והחלה לצעוק: "אני לא הולכת לשום מקום. אני מחכה פה לאמא שלי". בעקבות זאת, נמלט החוטף מהמקום.

קליסטה הקטנה אוחדה עד מהרה עם הוריה ואושפזה בבית חולים. "למדתי להילחם מאבא", סיפרה אתמול הילדה האמיצה בראיון לרשת ABC. "הוא לימד אותי לעמוד על שלי".

אשר לחוטף - חוסה גרסיה, בן 29, בעל עבר פלילי עשיר - הוא נמלט רגלית מתחנת הדלק, ובהמשך נעצר בתחנת אוטובוס במרחק כמה קילומטרים הממקום. הוא יואשם בחטיפה ובהתעללות. קרוב של משפחת קורדובה סיפר לרשת KMGH המקומית כי הוא היה שכן של המשפחה, והתגורר בבית לידה.

דובר של המשטרה המקומית סיכם את הפרשה: "יש לנו כאן גברת צעירה, מאוד מאוד אמיצה ועשויה ללא חת, שעשתה מה שצריך כדי להציל את חייה. אנחנו מאוד מאוד גאים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully