וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תיראה המפלגה החדשה של יאיר לפיד?

פנחס וולף

8.1.2012 / 17:23

לנוכח הודעת הפרישה, צפו מחדש הספקולציות לגבי הרשימה שיגבש לפיד. בבורסה נמצאים גם שניים מענקי המשק הישראלי, שהודיעו ממש באחרונה על פרישתם - גליה מאור ושלמה ינאי

עם הפרסומים על פרישתו של יאיר לפיד מחדשות 2, במטרה להיכנס לפוליטיקה, הוצף השיח הפוליטי שוב בשמות פוטנציאליים שעשויים להצטרף למפלגתו המבטיחה. השמות האחרונים שהצטרפו לבורסה, הם שניים שפרשו באחרונה מעמדות מפתח במשק הישראלי - מנכ"ל טבע לשעבר, שלמה ינאי, ומנכ"לית בנק לאומי הפורשת, גליה מאור.

השמות הטריים הצטרפו לאלו שהוצפו לפני כחודשיים, ושזכו לזלזול בוטה מצדו של לפיד, בזמנו. אז, בתגובה לפרסום בערוץ 10, אמר לפיד לוואלה! חדשות: "גם ליידי גאגא, ציפי פרימו מחולון וטום, החתול המדבר, איתי ברשימה". את הרשימה ההיא עיטרו, בין היתר, מפקד מחוז ירושלים במשטרה לשעבר, ניצב מיקי לוי, קרנית גולדווסר, אלמנתו של אהוד גולדווסר, ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, הפעיל החברתי, הרב שי פירון, ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, איתן חי-עם.

עוד דווח כי מאמציו של לפיד נעשים מתחת לפני השטח ובסתר, בעיקר בשל העובדה שהוא עדיין הועסק כעיתונאי ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ 2, ומתוך רצונו להמשיך להחזיק בתפקידים אלו, ללא העלאת חשד לניגוד עניינים. קרנית גולדווסר סירבה לאשר אז את הדיווח, וגם היום היא מסרבת להתייחס לנושא, מה שמגביר את התחושה שקיים סיכוי גדול שיש ממש בפרסום, לפחות בנוגע אליה. ומיקי לוי אמר אז: "אני לא יודע על מה אתם מדברים".

לפיד נכנס לפוליטיקה: ”סוף סוף נדע מהן עמדותיו”
יאיר לפיד פורש מ"אולפן שישי", ייכנס לפוליטיקה
האם מתגבשת רשימה של יאיר לפיד לכנסת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully