וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל אנס נערה בשירותים במועדון בתל אביב

5.1.2012 / 13:39

נערה בת 17 התלוננה כי חייל אותו פגשה במועדון בתל אביב ניצל את שכרותה וכפה עליה יחסי מין בתא שירותים במועדון. החייל טוען כי יחסי המין בוצעו בהסכמה

מעצרו של חייל כבן 18 שנעצר בחשד לאונס קטינה במועדון ברחוב מנחם בגין בתל אביב הוארך הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב עד מחר בבוקר. במשטרה בודקים את תלונתה של הנערה, בת ה-17, לפיה כפה עליה החייל לקיים עמו יחסי מין בשרותי המועדון בליל שישי האחרון, בעת שהייתה שיכורה. החייל לא הכחיש כי קיים יחסי מין עם הנערה, אך טוען להגנתו כי הדבר נעשה בהסכמת הנערה. במקביל סגרה המשטרה את המועדון, בחשד שמכר אלכוהול לקטינה.

"בהחלט יכול להיות שראשה הסתובב", טען סנגורו של החייל, עורך הדין דן באומן, בדיון בהארכת המעצר. "אבל זה לא משנה, הם מתוך כימייה והסכמה הדדית נכנסו ביחד לתא השירותים כדי להמשיך שם במגע כזה או אחר".

לגרסתו של החייל, המשרת בחיל התותחנים וחסר עבר פלילי, בתום הזמן בו שהו יחד בתא השירותים, ביקשה ממנו הנערה כי יעזוב את התא לפניה, כדי שלא ייראו יוצאים ממנו יחד. למרות זאת הבחינו מאבטחי המועדון בשניים והוציאו אותם מהמועדון. למחרת סיפרה הנערה לחברותיה על מה שהתרחש, ובעירוב יועצת בית הספר היא ניגשה לבית החולים על מנת להיבדק. ביום ראשון הגישה הנערה תלונה במשטרת תל אביב.

חוקרי המשטרה החלו לתשאל את חברותיה של הנערה שהיו עמה במועדון, ובמקביל פנו למועדון לקבלת סרטוני האבטחה מאותו לילה. המועדון נסגר, לאחר שעל פי עדותה של הנערה נמכר לה שם אלכוהול. אתמול נעצר החשוד, והיום כאמור הוא הובא להארכת מעצרו. נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים. השופטת, הדסה נאור, קבעה כי בידי המשטרה "ראיות המבססות חשד סביר, לפיו החשוד ביצע את המיוחס לו". עם זאת ציינה השופטת כי החשוד "טוען כי המעשים בוצעו בהסכמת המתלוננת", והורתה להאריך את מעצרו עד מחר.

עוד בנושא:

אישום: התקליטן אנס נערה בת 16 בתום חתונה
אישום: תושב רמת גן אנס מוגבלת בת 12 דרך הטלפון
חשד: אנס צעירה בעת שישנה בחוף הים באשקלון

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully