וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג המולד בטקסס: 7 נורו למוות כשפתחו את המתנות

שוטרי העיירה גרייפוויין הוזעקו בבוקר החג לדירה, ואיתרו לצד עץ האשוח את גופותיהם של בני שלושה דורות - מאותה המשפחה. לפי ההערכות, אחד מבני המשפחה רצח את האחרים, ושם קץ לחייו

טבח חג המולד בטקסס: גופותיהם של שבעה בני אדם, ארבע נשים ושלושה גברים, ככל הנראה כולם בני אותה המשפחה, נמצאו אמש (ראשון) בדירה בעיירה גרייפוויין במדינה בדרום ארצות הברית. לפי דיווחי כלי התקשורת המקומיים, בזירה נמצאו גם שני אקדחים. אחד מהשבעה הוא ככל הנראה זה שירה באחרים, ולאחר מכן התאבד. האירוע המחריד, כך נראה, התרחש בזמן שבני המשפחה פתחו את מתנות חג המולד שלהם סביב עץ האשוח המשפחתי.

שוטרים הוזעקו לדירה אתמול לפני הצהריים בעקבות שיחת חירום שנותקה מיידית. הם עקבו אחר מקור השיחה והגיעו לדירה, שם גילו את שבע הגופות. במשטרת גרייפוויין אמרו כי נראה ששבעת ההרוגים, שגילם נע בין שנות העשרה המאוחרות לשנות השישים לחייהם, הם בני שלושה דורות באותה המשפחה.

זירת רצח: כוחות משטרה סביב בית בו נמצאו שבע גופות ביום חג המולד בעיירה גרייפוויין, טקסס, 25 בדצמבר 2011. רויטרס
"אני משרת במחלקת המשטרה הזו 12 שנים, וזה ללא ספק האירוע הטראגי ביותר שהזדמן לי לחקור". שוטרים בזירת הרצח/רויטרס

"אני משרת במחלקת המשטרה הזו 12 שנים, וזה ללא ספק האירוע הטראגי ביותר שהזדמן לי לחקור", אמר מפקד המשטרה המקומית, סרג'נט רוברט אברלינג. "אני לא חושב שמישהו מהמשטרה נתקל בדבר כזה בחג המולד".

עד כה לא פורסמו פרטעים על זהות המשפחה, ולא ברור מה היה המניע להתקפה הרצחנית, אולם במחלקת המשטרה המקומית מבהירים כי הם אינם מחפשים אחר רוצח, ומאמינים כי אחד משבעת ההרוגים הוא שהרג את האחרים והתאבד. עוד הוסיף סרג'נט אברלינג, כי המשפחה לא הייתה מוכרת למשטרה לפני האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully