וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: השריף המהולל מכר סמים תמורת מין עם גבר

פטריק סאליבן מקולורדו הותר בעבר כגיבור לאומי ואף נבחר ל"שריף השנה" בארה"ב. עשור לאחר פרישתו, התברר כי הוא נהג לשחרר בערבות נרקומנים, ואז להציע להם קריסטל מת' תמורת יחסי מין

כך חולפת תהילת עולם: אזוק באזיקים, חיוור ושפוף, התייצב הלילה (חמישי) בבית המשפט פטריק סאליבן, השריף המעוטר לשעבר של מחוז אראפהו בקולורדו, שנעצר יום קודם על ידי אותם שוטרים שעליהם פיקד עד לא מזמן. נגד סאליבן הוגש כתב אישום, בו נטען כי ניסה למכור סם מסוג מתאמפטמין ("קריסטל מת'") לאדם אחר. התמורה שקיבל עבור הסמים - יחסי מין עם אותו גבר. במשטרה מאמינים כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שסאליבן רוקם עסקה מסוג זה. כעת, הוא יושב בכלא שנקרא על שמו.

"זה מקרה עצוב מאוד לקהילה", אמר השריף הנוכחי של המחוז, גרייסון רובינסון. "אך מעבר לכל עניין העצבות - הממ... חשוב להבהיר שאין איש הנמצא מעל החוק".

פטריק סאליבן בילה את כל חייו המקצועיים במערכת אכיפת החוק באזור דנבר. הוא מונה לשריף ב-1984, וב-1989 זכה לכותרות ברמה הלאומית והוכתר כגיבור, לאחר שהתנגש עם ניידת לתוך גדר והצליח להציל שניים מסגניו שהתעמתו עם חשוד ברצח החמוש במכונת ירייה. ב-1995 נבחר להשתתף בוועדה לאומית שהקים הנשיא דאז, ביל קלינטון, למלחמה בפשיעה. ב-2001 אף זכה לתואר "שריף השנה" בארה"ב, וב-2002 פרש מהשירות.

פטריק סאליבן, שריף במשטרה במדינת קולורדו, עומד לדין בחשד שסחר בסמים והציע מתאפמטמינים תמורת סקס, 30 בנובמבר 2011. AP Photo/RJ Sangosti, pool, AP
"אתה רוצה משטרה? אני המשטרה"/AP, AP Photo/RJ Sangosti, pool

לפי החשדות נגד סאליבן - שלפני עשור היה חבר בכוח משימה כלל-ארצי למלחמה בתפוצת מתאמפטמינים - הוא פעל בצורה שיטתית: הוא נהג לשלם דמי ערבות עבור חשודים העצורים בבתי הכלא באזור דנבר, להביא לשחרורם ואז לספק להם מת' תמורת יחסי מין.

לפי הדיווח בעיתון "דנבר פוסט", החקירה נפתחה לאחר שנרקומן בגמילה מהעיירה סנטניאל התלונן במשטרה כי "איזה זקן אחד" מציק לו ולשותפיו ומנסה לשכנע אותם לחזור לסמים. לדברי המתלונן, הוא איים על אותו זקן שיתקשר למשטרה, וזה השיב לו: "אתה רוצה משטרה? אני המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully