וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תג מחיר" נגד בכירה בשלום עכשיו: "רבין מחכה לך"

יהושע בריינר

8.11.2011 / 7:50

כתובות נאצה רוססו על קירות בניין ראש צוות מעקב אחר בנייה בהתנחלויות בארגון, חגית עפרן. לפני כחודשיים אירעה תקרית דומה כאשר כתובות רוססו בחדר המדרגות בבניין בו היא מתגוררת

אלמונים ריססו הלילה (שלישי) כתובות נאצה על קירות הבניין בו מתגוררת ראש צוות מעקב אחר הבנייה בהתנחלויות בארגון "שלום עכשיו", חגית עפרן בירושלים. בין היתר נכתב: "רבין מחכה לך", "נקמת גבעת אסף" (אחד המאחזים העומדים בפני פינוי. י"ב) ו"חגית עפרן ז"ל". בנוסף לכך, הושחת כלי רכב שחנה מתחת לבניין בו מתגוררת עפרן ונכתב עליו כתובות נאצה. ככל הנראה, האלמונים סברו כי מדובר ברכבה של עפרן שכן הוא נשא מדבקה של "שלום עכשיו", אולם לא מדובר ברכבה.

בראיון לגלי צה"ל קראה עפרן לרשויות להתייחס לאירועים בכל הרצינות המתבקשת. "זה לא משהו סתמי, האנשים האלו הוכיחו כי הם מסוגלים לפגוע פיזית גם בפלסטינים וגם בחיילי צה"ל", אמרה עפרן, "השיח הציבורי בישראל איבד פרופורציות, חוצים קווים אדומים וזה חמור". מזכ"ל הארגון, יריב אופנהיימר מסר בתגובה כי "האחריות על פעולות 'תג מחיר' מונחת על כתפיו של נתניהו. ההסתה והתלהמות של חברי הקואליציה בעד המאחזים הבלתי חוקיים ונגד מערכת המשפט וארגוני השמאל מחלחלת לשטח ומעניקה גיבוי למפגעי 'תג מחיר'".

פעולות נגד "שלום עכשיו" - כותרות אחרונות:
מתקפה נוספת על שלום עכשיו: כתובות - והתרעה על פצצה
שוב התנכלות ל"שלום עכשיו": מגן דוד רוסס על דלת המשרד
בספטמבר רוססה הכתובת "הסוף קרב!" בביתה של עפרן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובות שרוססו הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעולה הבוקר מתרחשת מספר שעות לפני שהמדינה צפויה להגיש את תגובתה הסופית לבג"ץ בנוגע לעתירה שהגישו ב"שלום עכשיו" נגד בנייתם של שישה מאחזים בלתי חוקיים בגדה, ביניהם המאחז "גבעת אסף". עפרן היא זו שחתומה על הגשת העתירה נגד ששת המאחזים המדוברים.

מדובר בפעם השנייה בו אלמונים מרססים כתובת נאצה בסמוך לביתה של עפרן לאחר שב-12 בספטמבר השנה אירע מקרה דומה. אז, נכתב על קירות חדר המדרגות הכתובות "מגרון לנצח", "שלום עכשיו-הסוף קרב!" ו-"ד.ב – דיכוי בוגדים", ככל הנראה על רקע הרס מבנים במאחז מעלה מגרון מספר ימים לפני כן.

לאחרונה חלה עלייה במקרי התנכלות לארגוני שמאל כש"שלום עכשיו" בראשם. לפני יומיים רוססו כתובות על קירות משרדי הארגון במושבה הגרמנית בירושלים, בנוסף, האלמוני שככל הנראה ריסס את הכתובות צלצל באינטרקום והודיע כי הטמין פצצה שתופעל "בתוך עשר דקות" במקום. בעקבות התרעה, הוזעק חבלן משטרתי והבניין פונה מיושביו. לאחר סריקות במקום, התברר כי מדובר היה בהתרעת שווא. ביום שישי האחרון אירע מקרה דומה, כאשר כתובות מגן-דוד רוססו על דלת הכניסה למשרדי הארגון בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully