וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללולה יש סרטן, אך בברזיל אופטימיים: "הוא לוחם"

בעקבות צ'אווס: גם הנשיא לשעבר הנערץ של ברזיל לקה בסרטן, ויחל בשבוע הקרוב טיפול כימותרפי בגידול בגרונו. בבית החולים מציינים כי הגידול טרם שלח גרורות, ולכן סיכויי ההחלמה טובים

אחרי נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס, שהכריז זה מכבר על החלמתו, מתברר כי גם הנביא השני של "המהפכה האדומה" באמריקה הלטינית, נשיא ברזיל לשעבר לולה דה סילבה, חולה בסרטן. לפי ההודעה שנמסרה אתמול (שבת) מבית החולים, לולה בן ה-66 - מהמנהיגים הפופולריים בתלודות ברזיל, שעוד בחייו זוכה למעמד מיתולוגי ונערץ בעולם כולו - חולה בסרטן הגרון, ויחל בשבוע הקרוב בטיפולי כימותרפיה.

מירטס בורגה, דוברת בית החולים הסורי-לבנוני בסאו פאולו (הנחשב לאחד ממרכזי הטיפול בסרטן הטובים בברזיל), מסרה כי הסרטן אובחן אתמול בבוקר, כשלולה הגיע לביקורת שגרתית. היא הוסיפה כי מדובר בגידול מקומי, שטרם שלח גרורות למקומות נוספים בגוף, ולכן סיכויי ההחלמה טובים. גורמים בבית החולים הוסיפו לרשת CNN כי הנשיא לשעבר חש בטוב.

שר האוצר הברזילאי, גידו מנטגה, שוחח עם עיתונאים בנושא, וסיפר כי נכח בשבוע שעבר במסיבת יום הולדתו של לולה, והבחין בכך שקולו נשמע סדוק. "הנחתי שזה שגרתי, שכן הוא מרבה לנסוע ולדבר באירועים", הוסיף השר. הוא העריך שלולה יתגבר על המחלה: "הוא לוחם. הוא התגבר גם על מכשולים פחות קשים, והוא יתגבר גם על זה".

יורשתו וממשיכת דרכו של לולה, נשיאות ברזיל דילמה רוסף (שבעצמה עברה טיפולים נגד סרטן באותו בית חולים ב-2005), צייצה בטוויטר כי דיברה עם רעייתו של לולה, מריסה לטיסיה, ואיחלה לבעלה החלמה מהירה. "כפי שכולכם יודעים, עברתי את אותו הדבר, וצוות בית החולים הנהדר עזר לי להחלים", כתבה. "אני בטוחה שאותו הדבר יקרה גם עם הנשיא לולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully