וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף זמני לאייל גבאי: מזכיר הממשלה צבי האוזר

טל שלו, כתבתנו המדינית

10.10.2011 / 20:53

אחרי שנואש ממציאת מחליף קבוע לאייל גבאי, החליט ראש הממשלה למנות את מזכיר הממשלה צבי האוזר כממלא מקום מנכ"ל משרדו. נתניהו הבטיח כי יפעל בהקדם למינוי מנכ"ל קבוע

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות הערב (שני) את מזכיר הממשלה צבי האוזר לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל משרדו. עם סיום תפקידו של המנכ"ל היוצא אייל גבאי, ציין הערב ראש הממשלה נתניהו כי בכוונתו לפעול בהקדם למינוי מנכ"ל קבוע.

בשבועות האחרונים הועלו מספר שמות כמועמדים אפשריים להחלפת גבאי. בין היתר הוזכרו שמותיהם של חבר הכנסת לשעבר נחום לנגנטל, מנכ"ל חברת פרטנר לשעבר דוד אבנר, עו"ד דרור שטרום ששימש בעבר כממונה על ההגבלים העסקיים ומנכ"ל מנהלת תנופה בנצי ליברמן, שכיהן בעבר גם כיו"ר מועצת יש"ע.

גבאי היה אמור לסיים את תפקידו כבר ב-1 באוגוסט, אך בשל העובדה שלא נמצא לו מחליף, הוא סיים את תפקידו רק באמצע חודש ספטמבר. במהלך אירוע הפרידה מגבאי שהתקיים בתחילת החודש שעבר לאחר ישיבת הממשלה, אמר נתניהו כי "אחת התכונות הבולטות של גבאי היא היכולת למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות מערכתיות. בחרתי בך בגלל הרקורד המוכח שלך וניסיונך, לצד התכונות האנושיות הבולטות שלך. יש לך את כל התכונות של מנהל מצוין – כישרון, כוח רצון וחזון. הדברים הללו באו לידי ביטוי בעבודתך באופן יוצא מן הכלל. אתה הצלחת במבחן התוצאה".

עוד בנושא:

המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל משרד רה"מ: דוד אבנר
עוד מכה לנתניהו: גם מנכ"ל משרדו החליט לעזוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully