וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען התפוצץ ליד כוח צה"ל בעזה, רקטה נפלה בדרום

במהלך הפעילות זיהה הכוח ארבעה מטעני חבלה נוספים שהונחו סמוך לגדר המערכת. מספר שעות אחר כך, נפלה רקטת קסאם במועצה האזורית חוף אשקלון. בשני המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

שוב לא שקט בדרום: מטען נפץ הופעל הבוקר (שלישי) לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות מבצעית שגרתית סמוך לגדר המערכת במרכז רצועת עזה. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מספר שעות לאחר מכן נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הפעילות זיהה כוח צה"ל ארבעה מטעני חבלה נוספים שהונחו בסמוך לגדר המערכת, במרכז רצועת עזה. המטענים פוצצו באופן מבוקר על ידי הכוחות. עוד נמסר כי הפעולה בוצעה בסיוע כלי טיס של חיל האוויר.

נפילות רקטות נוספות נרשמו בדרום בשבוע שעבר. שלוש רקטות קסאם שנורו מכיוון רצועת עזה נפלו בשטח ישראל. שתיים מהרקטות נפלו בשטח המועצה האזורית שער הנגב, ולא גרמו לנפגעים. עם זאת, אחת מהרקטות התפוצצה בסמוך לקו מתח גבוה, וגרמה לו לנזק. מוקדם יותר באותו ערב נורתה לכיוון השטח שמצפון לרצועת עזה רקטה שלישית, וככל הידוע היא התפוצצה בשטח פתוח מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

עוד באותו נושא
חודש הירי מהרצועה, שלוש רקטות נפלו בעוטף עזה
לפני חודש: שתי רקטות קסאם נפלו במערב הנגב

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully