וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חיזוק: ג'ון וויט בא לאו"ם לתמוך בישראל

טל שלו, שליחת וואלה! לניו יורק

24.9.2011 / 2:23

זוכה פרס האוסקר ג'ון וויט הגיע אף הוא לניו יורק, בין היתר כדי להחרים את ועידת דרבן וכדי להביע את תמיכתו במשלחת הישראלית. "ברור כי הפלסטינים לא באמת רוצים שלום", הכריז

בין המדינאים, הדיפלומטים ואנשי התקשורת, ניתן למצוא גם מספר סלבריטאים שהגיעו לעצרת האו"ם כדי להביע תמיכה בצד זה או אחר. לצדם של ידידי ישראל ניתן למצוא את השחקן ג'ון וויט, זוכה פרס האוסקר ואביה של השחקנית אנג'לינה ג'ולי. בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר השחקן כי הוא אינו אופטימי לגבי הסיכויים לחדש את המשא ומתן בין ישראל והרשות הפלסטינית. לדבריו, "השאלה הבסיסית היא אם הצדדים אכן רוצים שלום, ודי ברור שהפלסטינים לא מעוניינים בשלום".

הכרזת מדינה פלסטינית - כותרות אחרונות
עצרת האו"ם בניו יורק - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
נתניהו באו"ם: "קודם שלום - אחר כך מדינה"
אבו מאזן ביקש הכרה: "על האו"ם להבטיח זכויותינו"
עימותים בין צה"ל לפלסטינים בגדה, מתיחות בבירה

בעבר כתב וויט, תומך ישראל מובהק, מכתבי אהדה למדינה. בחודש אוגוסט האחרון אף ביקר נפגעי רקטות שנורו מרצועת עזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. על מדיניותו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה כלפי ישראל מתח השחקן בעבר ביקורת קשה. מנאומו של אובמה אתמול, עם זאת, הביע שביעות רצון כללית, אך סייג את דבריו, ואמר כי "אני חושב שישנה בעיה עם השימוש של אובמה במושג 'זכות', כאשר אמר שלפלסטינים ישנה זכות למדינה. בפועל הם משתמשים ב'זכות' הזו בכדי לירות טילים על ישראל".

בנוסף, השתתף וויט השבוע בכינוס מחאה כנגד ועידת דרבן השלישית שנערכת בניו-יורק, במקביל לעצרת האו"ם. על הועידה אמר וויט כי "אסור לתת להם להמשיך עם השטויות והשקרים הללו". הועידה, הממשיכה את דרכה של הועידה הראשונה משנת 2001 שאורגנה בעיר דרבן בדרום אפריקה על ידי האו"ם, שנויה מאוד במחלוקת. מטרתה המקורית הייתה להוות כינוס כנגד גזענות, אך עד מהרה הפכה לכינוס כנגד מדיניות ישראל. בועידה התייחסו לתנועה הציונית כאל גזענות והובל קו אנטי-ישראלי מובהק. נציגיהן של מספר מדינות, בהן ארצות הברית, עזבו את הועידה במחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully