וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: "נתניהו דיבר על העבר ולא עסק בהווה"

ניר יהב

24.9.2011 / 0:03

חברי המשלחת הפלסטינית הביעו אכזבה מנאומו של בנימין נתניהו באו"ם. "הוא האדם שמחזיק במפתח לחידוש המו"מ ולסיום הכיבוש, הוא היה צריך לומר שהוא מוכן לקבל את גבולות 67'"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק)

"הנאום של בנימין נתניהו היה נאום תנ"כי, נאום היסטורי, נאום שמדבר על מאבק בין-דתי. הוא מדבר על העבר בזמן שיו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, מדבר על ההווה" – כך אמר אמש (שישי) לוואלה! חדשות בכיר פתח וחבר המשלחת הפלסטינית לעצרת האו"ם, ד"ר נביל שעת', בתגובה לנאומו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם.

"במקום כל המילים היפות שלו, עדיף שיעשה מעשים בשטח", הוסיף שעת'. "הוא יכול היה לבוא ולומר שהוא מוכן לקבל את גבולות 67' עם חילופי שטחים כנקודת התחלה למשא ומתן. הוא האדם שמחזיק במפתח לחידוש המשא ומתן ולסיום הכיבוש, וזה מה שהוא היה צריך לומר".

בכיר פתח, קדורה פארס, התייחס גם הוא לנאום נתניהו, ואמר כי "ראש ממשלת ישראל מטעה את העולם כשהוא אומר בפני עצרת האו"ם שהוא מוכן לחזור למשא ומתן עם יו"ר הרשות אבו מאזן". לדבריו, "נתניהו דיבר לא לעניין. הוא לא רציני וכולם יודעים שהוא אף פעם לא היה רציני".

הכרזת מדינת פלסטינית - כותרות אחרונות:
הכרזת מדינה פלסטינית - סיקור מיוחד בוואלה!
נתניהו באו"ם: "קודם שלום, אחר כך מדינה"
אבו מאזן ביקש הכרה: "על האו"ם להבטיח זכויותינו"
ליברמן על נאום אבו מאזן: "דברי הסתה אפלים"

בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל בנאומו באו"ם, ספטמבר 2011. AP
"הוא מטעה את העולם וכולם יודעים שהוא אף פעם לא היה רציני". נתניהו בעצרת הכללית/AP

"נתניהו נראה מתוסכל מאד מגודל התמיכה הבינלאומית בפנייה הפלסטינית לאו"ם ,ומנאומו ניכר שהוא מרגיש שהוא נכשל במאמציו למנוע את המהלך הפלסטיני", הוסיף פארס. "נתניהו, שדיבר כהרגלו על ההיסטוריה, המשיך בסדרת השקרים שלו והוכיח כמה הוא לא רציני".

כמו כן, התייחס גם מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, לנאום ראש הממשלה באו"ם. "הנאום שנשא נתניהו חלול ומזיק למעמדה של ישראל בעולם", מסר אופנהיימר. "אם הממשלה תמשיך למשוך זמן ללא הגעה להסדר, עוד נתגעגע למנהיגים כמו אבו מאזן והנהגת הרשות הפלסטינית הנוכחית".

*בהכנת הידיעה השתתף גם יהושע בריינר

לפניות לכתבים: ניר- nir_yah@walla.com, יהושע -joshjosh@walla.com

(עדכון ראשון: 22:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully