וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: דוב הושלך לעבר ג'יפ והרג שניים מיושביו

נהג מכונית קטנה לא הבחין ביונק המסורבל ששוטט בכביש בשעת לילה, כנראה כדי לחפש לעצמו זיווג פוטנציאלי. מעוצמת הפגיעה הושלך הדוב לעבר ג'יפ והרג צעירה וגבר שנסעו בו. "דבר נדיר", סיכם מרטין, השוטר המקומי

גבר קנדי כבן 40 וצעירה בת 25 נהרגו בתאונת דרכים מוזרה סמוך לאוטווה, כשדוב שחור במשקל 200 קילוגרמים הושלך לעבר מכוניתם. כך מדווחים היום (רביעי) כלי תקשורת בבירת קנדה.

מכונית קטנה שנסעה שלשום כ-40 קילומטרים צפון לאטווה, התנגשה בשעת לילה מאוחרת בדוב, ששוטט על הכביש ככל הנראה בחיפושיו אחר בת זוג פוטנציאלית. מעוצמת הפגיעה, הועף היונק השמנמן והמסורבל לעבר מכונית אחרת, בה נסעו שני המנוחים. ה"דוב המעופף" חדר דרך השמשה הקדמית של הרכב, ג'יפ מסוג ניסאן, ופגע בנהגת, ובגבר שישב מאחוריה. מותם של השניים נקבע בזירת התאונה. בן זוגה של הנהגת, בן 28, שישב לצדה במושב הקדמי, נפצע פצעים קלים בלבד.

טרגדיות דומות - גם בישראל:
בכיר במד"א נהרג כשרכבו פגע בגמל
נהגת נפצעה קשה כשהתנגשה בסוס
אופנוען נפצע אנוש - כשהתנגש בחמור

לדוב עצמו גם לא היה מזל, והוא נהרג בתאונה. גופתו נמצאה על הכביש מאחורי הג'יפ, לאחר שחדרה גם דרך השמשה האחורית. שני הצעירים שנסעו במכונית הקטנה שפגעה בדוב יצאו מהתאונה ללא פגע. "גם מי שגר מחוץ לעיר לא רואה דברים כאלה לעתים קרובות", סיפר השוטר מרטין פורנל. "מכוניות רבות מתנגשות באיילים, אבל בדוב? ועוד לגרום לשני הרוגים? זה נדיר מאוד", סיכם.

חבריו של סטיבן לאון, הגבר שנהרג כשישב במושב האחורי של הג'יפ, הציפו את דף הפייסבוק שלו בהספדים. "תמיד נזכור אותך", כתבו. מילותיו של אחד מהם, שכתב: "היית בחור נפלא, שתמיד קיבל את כולם", הופיעו לצד ההודעה האחרונה שכתב לאון עצמו, טרם הקטלני המפגש עם הדוב השחור: "יש יום נפלא בחוץ, זה זמן טוב לנהיגה (...) מי אמר שיום שני הוא יום נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully