וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סבן במסר לאובמה: "הוא לא זקוק לתרומה שלי"

אחד התורמים הגדולים של נשיא ארה"ב, המיליארדר הישראלי-אמריקאי חיים סבן, לא שבע נחת מהצהרותיו האחרונות של אובמה. "למה הוא לא עצר לביקור בישראל ודיבר לעם בישראל?"

המיליארדר הישראלי-אמריקאי חיים סבן סבור שעל נשיא ארצות הברית ברק אובמה לעשות הרבה יותר כדי להראות את תמיכתו בישראל ובעם בישראל, בעקבות הדברים שנאמרו מצדו בשבוע שעבר, לפיהם ישראל תצטרך לחזור לגבולות 67' על מנת להגיע להסכם שלום בר-קיימא עם הפלסטינים. בראיון שהעניק אמש (שלישי) לרשת הטלוויזיה הכלכלית CNBC רמז סבן כי בעתיד הוא לא מתכוון לתרום לנשיא האמריקאי באותה נדיבות, כפי שעשה בקמפיין בבחירות לנשיאות ב-2008.

לדברי סבן, "הנשיא אובמה גייס המון כסף והוא ימשיך לגייס כסף באמצעות רשת האינטרנט, יותר מכל אחד מקודמיו. בכנות, אני חייב לומר שהוא לא זקוק לתרומה שלי. אם יבקשו ממני אתרום, אבל אני יכול להגיד שתמיכתי לא נחלשה בשום צורה. אני ממשיך להיות פעיל מאוד בתמיכה שלי בדמוקרטים, גם בסנאט וגם בקונגרס".

סבן מתח ביקורת על אובמה ואמר כי "אני לא מבין מדוע הנשיא שביקר בקהיר, בערב הסעודית ובטורקיה, לא עצר לביקור במדינת ישראל ודיבר לעם הישראלי. אני מאמין שהנשיא יכול להבהיר לעם בישראל את עמדתו לגבי ישראל ולהרגיע אותו, מכיוון שנכון לעכשיו העם הישראלי לא רגוע". בעקבות דברי ההבהרה של הנשיא אובמה בוועידת איפא"ק, אמר סבן כי "הנשיא הבהיר למה הוא התכוון ואני מאמין שבעקבות דברי ההבהרה ההדורים יושרו. כישראלי-אמריקאי אני סבור שההדורים יושרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully