וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה שווה לחכות: ירושת ענק חולקה לאחר 92 שנה

וולינגטון ברט, מעשירי ארה"ב בזמנו, הלך לעולמו ב-1919. עם זאת, הוא התעקש שהונו האדיר יחולק רק 21 שנה לאחר מות נכדו האחרון. באחרונה הבשילה השעה, וירושת המיליונים חולקה

הירושה שבוששה לבוא: כשוולינגטון ברט הלך לעולמו ב-1919, בגיל 87, הוא היה אחד מעשרת האנשים העשירים בארצות הברית. ברט, שעשה את הונו בעיקר בתחום משאבי הטבע, בהם העץ והברזל, הורה בצוואתו כי הונו האדיר (100 מיליון דולרים, על פי שווים ב-1917) יחולק בין צאצאיו רק לאחר שימלאו 21 שנים למותו של נכדו האחרון. הנכד האחרון הלך לעולמו ב-1989, וכעת הגיע הזמן ליישם את תכנית החלוקה: 12 הצאצאים החיים של ברט, בני 19 עד 94, יקבלו סכומים שעשויים להאמיר עד 16 מיליון דולרים, מבלי שאפילו פגשו את האיש.

כריסטינה קמרון, הצעירה שבחבורה, תקבל כ-2.9 מיליון דולרים, וזאת בשל הריחוק היחסי שלה מברט, לעומת הצאצאים האחרים. "אני די בטוחה שהוא לא אהב את המשפחה באותה תקופה", אמרה קמרון, תושבת קנטאקי.

קמרון יודעת על מה היא מדברת. על פי עיתון מקומי, ברט לא אהב את ילדיו בצורה שווה. לכל אחד מהם הוא העניק מענק שנתי של בין 1,000 ל-5,000 דולרים, בעוד שלבנו האהוב העניק 30,000 דולרים בשנה. עם זאת, לאחר שאחת מבנותיו התגרשה מבעלה, נלקח ממנה המענק השנתי בן 5,000 הדולרים.

פטריק מקגרו, השופט המפקח על הליך חלוקת הכספים, סיפר כי מדובר באחד מהתיקים המורכבים ביותר שטיפל בהם ב-12 שנות הקריירה שלו. "אני חושב שהוא היה איש מאוד חכם, מאוד פיקח. והאמת, אני חושב שהוא ידע שהוא פועל לטובת הטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully