וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ צרצור: "חיסול השייח' בן לאדן - משיקולי בחירות"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

3.5.2011 / 10:33

חבר הכנסת מרע"מ-תע"ל מכנה את אוסמה בן לאדן "שייח'" וטוען כי חיסולו נבע משיקולים אלקטורליים של הנשיא אובמה שרוצה להיבחר לכהונה שנייה. "הרוב הרפובליקני אורב לו בפינה"

"אני לא שולל על הסף אפשרות שחיסולו של השייח' אוסמה בן לאדן הוא יריית פתיחה למסע הבחירות של הנשיא ברק אובמה לכהונה שנייה, בעיקר משום שהרוב הרפובליקני אורב לו בקונגרס ועוקב אחר צעדיו ומדיניות הפנים והחוץ שלו" – כך כתב היום (שלישי) יו"ר רע"מ-תע"ל, איברהים צרצור, בהודעה שפרסם על רקע חיסולו של מנהיג אל-קאעדה. "מצבו של אובמה בסקרי דעת הקהל בארה"ב אינו טוב. לכן הוא היה זקוק נואשות להישג שיציב אותו מחדש בעמדה טובה לקראת הבחירות".

"על המערב ללמוד את הלקח"

בהודעתו, ח"כ צרצור אינו מביע סיפוק לנוכח חיסולו של בן לאדן והוא אף אינו מכנה אותו טרוריסט, אלא "שייח'". בהודעה, שכותרתה 'האם אובמה החל את מסע הבחירות שלו בחיסול בן לאדן הרחק מאדמת ארה"ב?' כותב עוד ח"כ צרצור כי אי אפשר להתעלם מהסיבות שדחפו את ארגון אל-קאעדה להיות כה קיצוני ואנטי-מערבי, כמו גם עמים ערבים ואיסלמים רבים שמתעבים את המערב ואת ארה"ב. "יש לדון במה שעומד מאחורי החיסול. לא נוכל להתעלם מהסיבות שגרמו לאל-קאעדה ולארגונים ג'יהאדיסטים נוספים להגיע לרמת קיצוניות כזו", ציין.

"על המערב בכלל וארה"ב בפרט ללמוד לקח", הוסיף ח"כ צרצור. "ארה"ב יכולה להמשיך לחסל מפקדים של ארגוני ג'יהאד, להמשיך לשפוך דם של חפים מפשע במדינות ערביות ומוסלמיות, ולהמשיך להפיל משטרים ולהחליפם במשטרים נאמנים לה – אך למרות כל אלה, היא לא תוכל לשנות את רגשות השנאה של אומתנו כלפי המדיניות שלה, בעיקר זו הנוגעת לפלסטין. על מנת לשפר את תדמיתה, עליה לסגת מאפגניסטן ועירק, לפעול להקמת מדינה פלסטינית עצמאית, להסיר את הכיבוש הישראלי, לא לעמוד נגד המהפכות העממיות בעולם הערבי ולכבד את הערבים והמוסלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully