וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסמה או אובמה? טעויות מביכות בתקשורת האמריקאית

אמילי גרינצוויג

2.5.2011 / 11:11

הדמיון בין השמות של נשיא ארה"ב ומנהיג אל-קאעדה הפך היום למבוכה הגדולה של מגישי החדשות בכל הרשתות ברחבי ארצות הברית, שרבים מהם דיווחו בטעות כי הנשיא אובמה הוא זה שמת

נראה כי הלהט לדווח על מותו של מנהיג אל-קאעדה, אוסמה בן לאדן, בלבל במעט את רשתות הטלוויזיה האמריקאיות אשר דיווחו הבוקר (שני), בטעות, על מותו של הנשיא אובמה.

את השידור של רשת "פוקס" בסקרמנטו, קליפורניה, ליוותה כתובית אשר רצה בתחתית המסך, בה נכתב: "דיווחים: אובמה בן לאדן מת". אך הטעות לא נגמרה שם והתגלגלה גם למגיש ברשת "פוקס" בסן דייגו, אשר אמר במהלך השידור :"הנשיא אובמה, בנאומו מהבית הלבן לאומה ולעולם אמר כי הנשיא אובמה אכן מת". לאחר ששותפתו לשידור כחכחה בגרונה, מיהר המגיש לתקן את עצמו.

גם מגיש בערוץ החדשות של "פוקס", הראלדו ריברה, נתפס באמרו במהלך השידור "אובמה מת, לא אכפת לי". כאמור, גם ריברה תיקן את עצמו באופן מיידי.

על פי דיווחים ברשתות החברתיות, פוקס לא הייתה לבד וטעויות דומות חזרו על עצמן בדיווחי רשת CNN, באתר הרשת ABC ובמספר עיתונים. רשת "פוקס" פרסמה מעין הודעת התנצלות בתגובה, בה הודגש כי טעויות מסוג זה מתרחשות בקלות ואף התרחשו בגופי חדשות נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השידור של רשת "פוקס" בסקרמנטו, קליפורניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully