וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו הטוב של הכלב: דולפינים הצילו דוברמן טובע

תושבת האי מרקו בפלורידה חיפשה במשך 15 שעות את כלבה "טורבו", שנפל לתעלה. הוא ניצל בזכות דולפינים שמצאו אותו, התיזו מים ותפסו את תשומת לבם של זוג שכנים - שקפצו למים ומשו אותו

דולפינים נחשבו מאז ומתמיד לבעלי חיים אינטיליגנטיים במיוחד, ודברי הימים של השיט הימי מלאים בסיפורים על דולפינים שהובילו ספינות שטעו בדרך, הבריחו כרישים וסייעו למלחים טובעים. לרשימת ההישגים של היונקים הימיים הללו נוסף בימים האחרונים סיפור משובב נפש במיוחד, שמגיע מהאי מרקו שבקצה הדרום מערבי של מדינת פלורידה בארה"ב - שם הצילו דולפינים את חייו של כלב טובע.

הסיפור, שהתרחש בשבוע שעבר וזכה בסוף השבוע לתהודה ברשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב, החל כשטורבו, דוברמן בן 11, נמלט מביתו באי. במשך 15 שעות חיפשה אותו בעליו, סינדי ברנט, ללא הצלחה. בזמן הזה, נפל טורבו אל תוך התעלה המפרידה בין האי ליבשה. לא ברור כמה זמן שהה במים, אך בשלב מסוים, הוא החל לטבוע.

אלא שאז קרה הדבר - שניים מהדולפינים העוברים מדי פעם בתעלה הבחינו בכלב הטובע, הקיפו אותו והחלו להתיז מים לכל עבר - וכך לכדו את תשומת לבו של סם ד'אלסנדרו, שהתגורר בסמוך. הוא מיהר להתקשר למוקד 911 של שירותי ההצלה, בעוד אשתו, אודרי, קפצה למים ותפסה את הכלב התשוש והרועד. בעזרת הכבאים שהגיעו בינתיים, הצליחה למשות אותו חזרה לחוף.

עד מהרה התאחד טורבו מחדש עם ברנט, שהודתה לבני הזוג ד'אלסנדרו - אבל לדבריהם, את התודה האמיתית היא חייבת ליונקים הימיים החכמים שנעלמו בינתיים מהמקום. "אלמלא הדולפינים, בחיים לא הייתי רואה אותו", אמר ד'אלסנדרו לחדשות רשת ABC. "הוא היה עכשיו בגן העדן של הכלבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully