וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה מקברן: ארון המתים של רוצח קנדי

בעל חדר מתים בטקסס מציע למכירה את הארון בו נקבר לי אוסוולד, האיש שהואשם ברצח הנשיא ונרצח בעצמו זמן קצר לאחר מכן. עוד למכירה: פיסה מכיסוי מושבי הלימוזינה שבה נרצח קנדי

ב-25 בנובמבר 1963 השתתפו נציגים של יותר מ-90 מדינות בהלווייתו בוושינגטון של ג'ון פ. קנדי, הנשיא האמריקאי שנרצח. מיליונים צפו בטקס בטלוויזיה ברחבי העולם. באותו יום, 1,300 ק"מ דרום-מערבה משם, בטקס צנוע, נקבר בטקסס האיש שהואשם ברציחתו של קנדי, לי הארווי אוסוולד, בארון פשוט מעץ אורן. אוסוולד, שנעצר מיד לאחר הרצח, נרצח בעצמו ימים ספורים לאחר מכן, על ידי ג'ק רובי.

הארון הזה, שהוחלף באחר לאחר שגופתו של אוסוולד הוצאה מהקבר ב-1981, עומד כעת למכירה פומבית. המוכר, בעליו של חדר המתים בפורט וורת', פרסם אתמול (רביעי) את ההצעה בבית המכירות הפומביות סנדרס בלוס אנג'לס, ודורש מחיר ראשוני של 5,000 דולר. למי שמעוניין, המועד האחרון להגשת הצעות הוא 16 בדצמבר.

המוכר הוא אלן בומגרדנר, עורך הלוויות בן 68. הוא השתתף בחניטת גופתו של אוסוולד, אז עבד בחדר המתים. שנים אחר כך קנה את בית ההלוויות כולו, על כל תכולתו. לורה ינטמה, מנהלת בבית המכירות, הסבירה ל-CNN כי כעת "הוא חש שהגיעה העת הנכונה למכור את הפריטים".

באותה הזדמנות ימכור בית המכירות עוד כמה מזכרות הקשורות לאוסוולד או לרצח קנדי. בין היתר, מעמיד בומגרדנר עצמו למכירה גם כרטיס ברכה לחג הפסחא עליו חתם אוסוולד, עותק מקורי של תעודת הפטירה שלו ואת השולחן שעליו התבצעה חנטית גופתו. באותה מכירה, יציע מוכר אחר קרע מכיסוי העור של מושבי הלימוזינה בה נרצח קנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully