וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הפנטגון אישר גיוס הומואים לצבא

בעקבות דחיית בית המשפט את בקשתו להקפיא את עיכוב מדיניות "אל תגלה, לא נשאל", הודיע הפנטגון ללשכות הגיוס כי עליהם לגייס הומואים ולסביות מוצהרים. "הנושא עדיין מתנהל בבית המשפט"

הפנטגון הודיע הערב (שלישי) ללשכות הגיוס בארה"ב שהם מורשים לגייס לצבא גם הומואים ולסביות מוצהרים. על פי ההנחייה נאסר על המגייסים לשאול את המגוייסים בדבר נטייתם המינית אך במקרה שהמתגייס החליט להצהיר על כך אין מניעה לטפל בפנייתו באם הוא עומד בשאר הקריטריונים הנדרשים. עם זאת הורה הפנטגון למגייסים להזהיר את המועמדים לגיוס כי העניין עדיין נידון בבית המשפט וקיים סיכוי כי מדיניות "אל תגלה לא נשאל" תיושם מחדש

ארגוני זכויות הקהילה הגאה בארה"ב הודיעו כי יישלחו את אנשיהם ללשכות על מנת לבחון את כנותה של ההודעה. עם זאת הודיעו הארגונים כי בכוונתם להזהיר את אנשי הקהילה מפני הצהרה פתוחה על נטייתם המינית וזאת מכיוון שהנושא עדיין נידון בבתי המשפט.

הוראה זו מגיעה בעקבות פסיקת בית המשפט מאמש שדחה את בקשת המדינה להקפיא את ההחלטה לחייב את הצבא לגייס הומואים עד לפסיקה סופית של בית המשפט בעתירות שהוגשו בעניין. הממשל האמריקאי קבע לאחרונה כי מדיניות הצבא האוסרת על גיוס הומואים ולסביות מוצהרים היא לא חוקתית. הפנטגון ערער על קביעה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully