וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: יצא למסע הרג וירה למוות בשמונה

שמונה בני אדם נורו למוות במשרדי חברה להפצת בירה ויין בעיר בקונטיקט ארצות הברית. לאחר מסע ההרג, התאבד היורה, שעבד כנהג בחברה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

תשעה בני אדם נורו אמש (שלישי) למוות במשרדי חברה להפצת בירה ויין בעיר מנצ'סטר שבקונטיקט ארצות הברית. היורה, עובד בחברה בשם עומאר טורנטון בן 34, פתח במסע ההרג במשרדי החברה ולאחר מכן ירה בעצמו למוות. הירי אירע בזמן החלפת משמרות בחברה ובאותו הזמן נכחו במשרדיה בין 50 ל-70 עובדים.

לפי הדיווחים, טורנטון, אפרו אמריקאי, התלונן על הטרדה על רקע גזעני במקום. עיתון מקומי מסר כי טורנטון, אשר עבד כנהג בחברה, סיפר לחברתו כי הופלה על רקע גזעני וכי כאשר סיפר זאת למפקח עליו דבר לא נעשה.

מדיווח אחר עולה כי טורנטון הוגדר כ"בעיית משמעת", הואשם בגניבה וזומן לשימוע משמעתי. "הוא החל לירות" סיפר ג'ון הוליס, עובד באיגוד, אשר הוסיף כי הוא לא בטוח אם הירי החל לפני או אחרי קיום הפגישה.

סגן משטרת מנצ'סטר ג'ו סן אנטוניו אמר כי "לקח כשעה - שעתיים לאבטח את הזירה ויש מספר קורבנות. בנוסף יש גם בני אדם שנפצעו פצעים חמורים והם מקבלים טיפול בשעה זו. זה כל מה שאנו יכולים להגיד עכשיו. זו חקירה מתמשכת אך הזירה מאובטחת". הוא הוסיף כי למיטב ידעתו אף שוטר לא פתח בירי לעברו של טורנטון.

עדכון ראשון: 21:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully