וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורה מטקסס הזהיר בעבר מפני "אירוע חמור"

על פי דיווח "בוושינגטון פוסט", הקב"ן הפלסטיני שערך מסע הרג בבסיס צבאי בטקסס, התריע בעבר על הסכנות שעלולות להתפתח אם חיילים מוסלמים ייאלצו להילחם במוסלמים אחרים

הקב"ן הפלסטיני שירה והרג 13 בני אדם בבסיס צבאי בטקסס, התריע בעבר בפני הצבא האמריקאי על אירועים חמורים שעלולים להתפתח על רקע מוצאם של החיילים המוסלמים. העיתון "וושינגטון פוסט" מדווח היום (שלישי) כי הקב"ן נידאל מאליק חסן אמר בעבר כי עלולים להתפתח אירועים חמורים, אם הצבא לא ישחרר מטעמי מצפון חיילים מוסלמים שנשלחים להילחם נגד מוסלמים.

חסן אמר הדברים לפני שנה וחצי במהלך מצגת שערך לפסיכיאטרים במרכז הרפואי הצבאי וולטר ריד. לפי הדיווח ב"וושינגטון פוסט", במקום להעביר את ההרצאה המתוכננת, ערך חסן מצגת על האיסלם, פיגועי התאבדות והאיום לצבא מצד מוסלמים שנמצאים בקונפליקט עקב הלחימה נגד מוסלמים אחרים בעירק ובאפגניסטן.

אחת הנקודות שנכתבו במצגת היתה: "אנחנו אוהבים את המוות יותר מאשר אתם אוהבים את החיים". ובשקופית האחרונה, שנקראה "המלצות", כתב חסן: "משרד ההגנה צריך לתת לחיילים מוסלמים את האפשרות להשתחרר מטעמי מצפון על מנת להעלות את מורל החיילים ולהפחית את האפשרות של אירועים שליליים".

"זה היה מאוד מוזר", אמר אחד הנוכחים בהרצאה ל"פוסט". "הרופאים הבכירים נראו ממש מודאגים בתום ההרצאה".

דובר משרד ההגנה האמריקאי אמר שהוא לא מודע למצגת של חסן. בנוסף, לא ידוע אם מישהו מהנוכחים דיווחו על המקרה לגורמי ביטחון או מודיעין שאמונים על זיהוי סיכונים בתוך הצבא האמריקאי.

היום ייערך טקס זיכרון לקורבנות הטבח. נשיא ארצות הברית ברק אובמה ורעייתו מישל ישתתפו בטקס. בני הזוג ייפגשו גם עם בני משפחותיהם של הקורבנות ועם הנפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully