וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייר פראנס קיבלה איום על פיגוע במטוס"

עידן דורנר

3.6.2009 / 11:34

בברזיל מדווחים כי ימים לפני התרסקות טיסה 447, חברת התעופה קיבלה איום טלפוני לפיו הוטמנה פצצה באחד ממטוסיה

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ימים לפני ההתרסקות המסתורית של טיסה 447 מריו דה ז'נירו לפריז באוקיינוס האטלנטי, בה נהרגו, ככל הנראה, 228 בני אדם, הרשויות בארגנטינה עיכבו טיסה של חברת "אייר פראנס" מבואנוס איירס לפריז, לאחר שהחברה קיבלה איום טלפוני על הכוונה לפגוע במטוס. לפי דיווחי התקשורת בברזיל, המשטרה ורשויות נמל התעופה בדקו את המטוס במשך 90 דקות בחיפוש אחר חומר נפץ, ב-27 במאי, אך לא מצאו דבר. במהלך החיפוש, הנוסעים לא פונו מהמטוס ובהמשך המריאו כמתוכנן ונחתו בשלום בפריז.

בתוך כך, צוללנים מהצי הברזילאי הגיעו הבוקר (רביעי) לאזור בו התרסק המטוס. הצוללנים מנסים לאתר את גופותיהם של 228 הנוסעים שהיו על המטוס ושברי מטוס שיכולים להעיד מה גרם להתרסקות המסתורית. ארבע ספינות צי מסיירות באזור ההתרסקות שאורכו כחמישה קילומטרים. הצוותים איתרו עד כה חלקי מתכת, מושבים של המטוס ודלק של המטוס שהתפזר לאורך קילומטרים רבים.

"הספינות יאספו את שברי המטוס", אמר האדמירל הברזילאי דומינגוס נוגויירה, "על כל ספינה יש שני צוללנים וסירות קטנות על מנת לאפשר איתור ואיסוף שברים נוספים". גם מסוקים יסייעו באיסוף השברים .

חיל האוויר של ברזיל דיווח אתמול כי מצא חלקי מתכת באוקיינוס האטלנטי, וכן מושבי מטוס, כ-700 ק"מ צפונית-מזרחית לחופי ברזיל. שלשום אמר נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, כי הסיכויים למצוא ניצולים בטיסת "אייר פראנס" 447 שהיתה בדרכה מריו דה ז'נרו לפריז הם "נמוכים מאוד". סרקוזי הוסיף כי "זאת אחת הטרגדיות הגדולות ביותר שידעה צרפת". נשיא צרפת אמר את הדברים בביקור בנמל התעופה שארל דה גול, לאחר שנפגש עם קרובי המשפחה של הנעדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully