וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ' קוריאה שיגרה טיל נוסף: "נגן על עצמנו"

לאחר שאיימה כי תדע להגן על עצמה אם יוטלו עליה סנקציות נוספות, שיגרה צפון קוריאה טיל נוסף לטווח קצר. "כל פעילות עויינת מצד מועצת הביטחון תגרור את ביטול הפסקת האש"

צפון קוריאה איימה היום (שישי) לנקוט בצעדי הגנה עצמית בתגובה לנסיונות להטיל עליה סנקציות בתגובה לניסוי הגרעיני שביצעה. "אם מועצת הביטחון של האו"ם תתגרה בנו, לא תהייה לנו ברירה אלא לנקוט בצעדים על מנת להגן על עצמנו", צוטטו גורמים רשמיים ברשת החדשות של המדינה. זמן קצר לאחר האיומים שיגרה צפון קוריאה טיל נוסף לטווח קצר, כפי שעשתה כמה פעמים בשבוע האחרון.

"כל פעילות עויינת מצד מועצת הביטחון תגרור ביטול מיידי של הפסקת האש", אמרו הגורמים. "העולם יחזה בקרוב בעמידתו של צבאנו ועמנו מול דיכוייה ועריצותה של מועצת הביטחון", אמר.

מועצת הביטחון דנה אמש בתגובתה לניסויים הגרעיניים שערכה צפון קוריאה השבוע. המועצה צפוייה לשחרר הודעת גינוי לצפון קוריאה אך עדיין לא ברור אם יוטלו סנקציות חדשות על המדינה. דרום קוריאה העלתה את רמת הכוננות במדינה עקב המתיחות הגוברת עם הצפון. גם כוחות צבא ארה"ב בדרום קוריאה העלו את רמת כוננותם אך שר ההגנה האמריקאי רוברט גייטס אמר כי הוא אינו רואה צורך בתגבור הכוחות במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully