וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 לקבורת רגב וגולדווסר: "נותרה רק מצבה"

קובי מנדל

15.8.2008 / 12:03

בני משפחה וחברים רבים התכנסו בחיפה לטקס גילוי המצבה של אלדד רגב. דודו: "רצינו לחגוג את חזרתו מהשבי, אך קיבלנו ארון"

בבית העלמין הצבאי בחיפה נערך טקס גילוי מצבה לרב סמל אלדד רגב, שנחטף לפני למעלה משנתיים במהלך שירות המילואים שלו יחד עם אהוד גולדווסר. בטקס השתתפו בני משפחתו, קציני צה"ל ואישי ציבור, בהם האלוף (מיל') עוזי דיין והפרופ' יעקב נאמן. על המצבה נכתב "נפל בקרב בגבול הצפון במלחמת לבנון השניה. הוחזר משבי אויב למנוחת עולמים".

דודו של רגב, מיכאל הלפמן, אמר בשם המשפחה "קיוונו, אלדד, שתזכה לחוג בשמחה את יום הגעתכם, שלך ושל אודי, מהשבי. אך לא כך לצערנו התגלגלו הדברים. חזרתם אלינו בארונות מתים. עדיין אנחנו מתקשים להבין איך מנער במדי צבא, שעבד ולמד, כעת נותרה רק מצבה קרה, רק שיש ואבן, מאז לכתך הכל השתנה, אך החיים נמשכים כי כאלו הם, וזה טבעו של העולם".

מיקי ושלמה גולדווסר הגיעו לבתי העלמין בחיפה, שעתיים וחצי לפני שיערך טקס דומה לגילוי מצבת בנם אהוד גולדווסר. מיקי גולדווסר אמרה לוואלה! חדשות כי "אין ברירה, ואנחנו ממשיכים. יש לי עוד שני בנים, ומגיע גם להם את מה שנתתי לאודי".

שלמה גולדווסר אמר "עברו שנתיים וחודש. לצערנו הם חזרו בארונות, אבל הם חזרו. וזה הכל בעזרה של עם ישראל והקהילות היהודיות בעולם. אין יום שאין כמה טלפונים של אנשים שממשיכים לשאול ולחזק. בסופו של דבר אנחנו נמשיך בחיים כמו כל אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully