וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחשים פשטו על לונדון: "מסוגלים למחוץ ילדים"

תושבי הבירה הבריטית נתקפו חרדה בשל דיווחים על עשרות נחשים זהובים וענקיים, המתרבים בצפון העיר ומאיימים לזלול את חיות המחמד – ואת הילדים שלהם

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושבי לונדון נתונים בחרדה בשבועות האחרונים בשל דיווחים מתרבים על נחשים אימתניים שפשטו על הבירה הבריטית. כמעט כל הצהובונים היוצאים לאור בלונדון דיווחו על הנושא ביומיים האחרונים. סילביה טיילור, אם לשלושה, אמרה ל"דיילי סטאר" הבריטי: "אם הנחשים מסוגלים להרוג חיות קטנות, הם בוודאי מסוגלים לחנוק ילדים קטנים".

גם ה"אינדיפנדנט" המכובד פרסם כתבה מגפת הנחשים. בעיתון נכתב כי כ-30 נחשי סליל (Aesculapian) אותרו בשבועות האחרונים על עצים וגגות שונים בצפון לונדון, וכי הנחשים אף נראו מטפסים במעלה צינורות הניקוז בבתים שבאזור תעלת ריג'נטס.

נחשי סליל הם מהנחשים הגדולים באירופה, ואורכם מגיע לשני מטרים. הם ניזונים בעיקר ממכרסמים קטנים, והורגים אותם בחניקה. לפי אחת ההערכות שעלו בתקשורת הבריטית, הנחשים התפשטו באזור התעלה אחרי שנמלטו לאזור ממרכז לימודי סמוך. לפי טענה אחרת, הם הוברחו לאנגליה לפני שנים רבות מיוגוסלביה, "שם נודע כי הם תקפו כלבים קטנים".

נחש סליל. ויקיפדיה, אתר רשמי
נחש סליל. מגיע לאורך של שני מטרים וחונק את הטרף באיטיות/אתר רשמי, ויקיפדיה

במקומון "קמדן ניו ז'ורנל" דווקא ניסו להרגיע את הבהלה. ד"ר וולפגנג ווסטר, מומחה לנחשים מאוניברסיטת בנגור בוויילס, אמר לעיתון כי הנחשים הללו אינם מאיימים כפי שמציירים אותם בעיתונות הפופולרית בבריטניה.

לדבריו, כל ניסיון לחסל את הנחשים ידרוש כמות משאבים גדולה, שאין לה הצדקה כרגע. "זה מין שמתפשט באופן מצומצם, בניגוד למינים אחרים ומזיקים בהרבה, שכבר מתפשטים באופן נרחב", אמר.

בשנה שעברה, נחש פיתון סלעים אפריקני חנק למוות שני ילדים בקנדה, נוח בארת' בן ה-4 ואחיו, קונור בן ה-6. הנחש הוחזק באקווריום זכוכית גדול מתחת לביתם וחדר בין התקרה לרצפה, דרך חור במערכת האוורור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully