וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נשים בתחתונים הדגימו עזרה ראשונה לשוטרים

במסגרת קורס עזרה ראשונה שנערך לשוטרים בספרד הם צפו בסרטונים המדגימים שיטות החייאה שונות - על ידי נשים בהלבשה תחתונה. ראשי המשטרה התנצלו: "לא התלוננו בעבר"

סרטון הדרכה סקסי לעזרה ראשונה במשטרת ספרד. יוטיוב, צילום מסך
סרטון הדרכה סקסי לעזרה ראשונה במשטרת ספרד/צילום מסך, יוטיוב

ראשי המשטרה בספרד נאלצו לפרסם השבוע התנצלות לאחר שהתגלה כי שוטרים שהשתתפו בקורס עזרה ראשונה צפו בסרטונים אירוטיים, בהם חוקי העזרה הראשנה וההחייאה מוצגים על ידי נשים בהלבשה תחתונה.

על פי הדיווח בדיילי מייל, השוטרים היו אמורים ללמוד שיטות החייאה, אולם כאשר החלו לצפות בסרטון הם גילו בלונדינית שופעת חזה בהלבשה תחתונה חושפנית שמבצעת הנשמה מפה לפה לבחורה אחרת, הלבושה אף היא במינימום בגדים, תחת הכותרת "פיתחו את דרכי הנשימה". בסצינה אחרת נראה גבר בלי חולצה כשהוא מבצע את תמרון ההיימליך על בחורה בחזייה.

סרטון הדרכה סקסי לעזרה ראשונה במשטרת ספרד. יוטיוב, צילום מסך
גבר בלי חולצה מבצע את תמרון ההיימליך על בחורה בחזייה/צילום מסך, יוטיוב

אחת מהשוטרות שצפו בסרטון אמרה כי "זה לא נראה לי ראוי ללמד ככה עזרה ראשונה. זה פשוט היה סקסיסטי". לאחר שחלק מהשוטרים התלוננו על הבחירה המוזרה החלה חקירה משטרתית במטרה לגלות כיצד הגיעו הסרטונים, שהופקו על ידי חברה קנדית להלבשה תחתונה, לקורס רשמי של משטרת ספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מבדיקה ראשונית עלה כי הצוות הרפואי שמעביר את הקורס בחר בסרטונים ולטענתם המטרה הייתה "להוסיף הומור לשיעור". לדבריהם הם השתמשו בסרטונים הללו מספר פעמים בעבר ומעולם לא קיבלו תלונות. במשטרה נטען בתחילה כי השוטרים שצפו בסרטונים הוזהרו מראש כי הם עומדים לצפות בנשים בהלבשה תחתונה. לאחר הפרסום של המקרה והזעם שהוא עורר, פורסמה התנצלות ודובר המשטרה מסר כי "זה אכן היה בלתי ראוי להשתמש בסרטונים הללו ולא נעשה זאת שוב".

צפו בסרטון העזרה הראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully