וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בוויילס: כלב המשפחה טרף תינוקת בת שבוע

לאליזה-מיי מאלן בת השבוע בלבד לא היה סיכוי נגד כלב המשפחה מסוג אלסקן מלמוט, שתקף אותה בבית המשפחה. "המשפחה מרוסקת, לא מאמינה שיתגברו על כך", אמרה שכנת המשפחה

עריכה: יאיר דניאל

תינוקת בת שבוע ימים בלבד הותקפה על ידי כלב המחמד של משפחתה המתגוררת בכפר קטן במחוז קמרוונשייר שבוויילס – ונהרגה. רשת סקיי ניוז דיווחה אתמול (שלישי) כי התינוקת, אליזה-מיי מאלן, הובהלה על ידי פראמדיקים לבית חולים בקארדיף בירת וויילס במצב אנוש, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. "המשפחה של התינוקת מרוסקת. אני לא מאמינה שהם יתגברו על כך. אני לא חושבת שמישהו יכול בכלל להתגבר על דבר כזה", אמרה שכנתה של משפחת מאלן.

עוד בוואלה! חדשות:
האזינו לרגעי האימה: הקברניט מודיע לנוסעיו - "נחטפנו"
צפו: כלבי ברזיל חוגגים בקרנבל משלהם
אסטרואיד ענק חלף סמוך לכדור הארץ

המשטרה המקומית, החוקרת את נסיבות המקרה המצער, העבירה את הכלב מסוג אלסקן מלמוט להסגר. מפקד המשטרה המקומית, איאן מתיוס, אמר כי "מדובר בתקרית מצערת מאוד, לבנו עם המשפחה, ואנו כואבים את כאב ההורים. החקירה נמצאת כעת בשלביה הראשונים". בראיון שהעניק לרשת סקיי ניוז אמר קצין המשטרה: "כפי שניתן לשער, בני המשפחה מיוסרים מאוד ממה שקרה לבתם. שוטרים המנוסים בטיפול במקרים מצערים כגון אלה מלווים את המשפחה בשעה הקשה הזו".

כלב מסוג אלסקן מלמוט. AP
כלב מסוג אלסקן מלמוט/AP

מחקירת המשטרה עולה כי הכלב תקף את התינוקת בבית המשפחה. המשטרה חסמה את הגישה לבית וצוות זיהוי פלילי אסף ממצאים מהמקום. הוריה של התינוקת, פטריק ושרון, לא תושאלו על ידי המשטרה בשל המצב הנפשי הקשה שבו הם שרויים. לדברי שכנתם של בני משפחת מאלן, "הכלב התנהג באופן רגיל לחלוטין, הוא היה מאוד ידידותי לסביבה. כששמעתי על המקרה לא האמנתי. יש לי ילדה בת חמש. זה איום ונורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully