וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: ראשה של מלכת יופי לשעבר נערף מול בנה

גופה של אולגה טילינינה ממוסקבה נלכד בין דלתות מעלית שהחלה לפעול - ובנה מקסים בן השנתיים צפה באמו נמחצת למוות. חלקי גופה התגלו בשלוש קומות. "הבטן נקרעה ממנה"

עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תאונה מחרידה ברוסיה: ראשה של אמא צעירה ממוסקבה נערף מול עיני בנה בן השנתיים, לאחר שדלתות המעלית נסגרו עליה. האם, מלכת היופי לשעבר אולגה טילינינה בת ה-20, נלכדה – והמעלית עלתה למעלה תוך שהיא תקועה בין הדלתות. בנה הפעוט, מקסים, ניצל בשניות האחרונות הודות לתושייה של האם, שהצליחה להדוף אותו רגע לפני שנסגרו הדלתות.

אמה של טילינינה מספרת על תמונה מזעזעת. "ראשה נחבט בבטון ורוסק, הבטן נקרע ממנה. אני עדיין לא מאמינה שזה קרה", אמרה. על פי דיווחים, חלקים מגופתה התגלו בשלוש קומות שונות.

ראשה של אמא צעירה ברוסיה נערף מול עיני בנה. תמונה שהופצה בכלי התקשורת, צילום מסך
השכנים התלוננו על המעלית בעבר. אולגה טילינינה/צילום מסך, תמונה שהופצה בכלי התקשורת

המקרה המזעזע לא הפתיע את השכנים. בעבר הם התלוננו עליה וביקשו להחליף את המעלית, אולם הדבר לא יצא לפועל. בנוסף, שעות ספורות לפני הטרגדיה, טכנאים הגיעו לתקן את המעלית.

בעלה של טילינינה דמיטרי, שכמה דקות קודם לכן עלה עם בנם איגור לביתם באמצעות המעלית, אמר בעקבות האסון כי "איבדתי את האדם האהוב והיקר לי ביותר". הבעל ספד לרעייתו האהובה: "אוהב אותך ואזכור אותך לעד, תישארי בלבי תמיד. הילדים שלנו אוהבים אותך".

עוד כותרות מהעולם:
צרפת: השומר התעייף והכיסא של נפוליאון נשבר
וושינגטון ביטלה עונש המוות: מאסר עולם לנידונים
האם קוד עתיק שפוצח חושף את סודות הוויקינגים?

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully