וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'נשיא צרפת לזוגתו: בקרוב אכריע עם מי אבלה את חיי'

מקורבים להולנד צוטטו באומרם כי "מערכת היחסים הסתיימה", והעריכו שטרירוולייר תיאלץ לעזוב את ארמון האליזה. חרף העניין התקשורתי, סקר חדש מגלה: הציבור עדיין לא מתרגש

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אמר לזוגתו, ואלרי טרירוולייר, כי הוא "זקוק לזמן" כדי לבחור בינה ובין השחקנית שהוא מנהל עמה רומן, ז'ולי גאייה. כך מדווח השבועון פארי מאץ', בו מועסקת טרירוולייר כמבקרת אומנות. בשל מה שהוגדר "קשיים טכניים", הולנד לא ביקר את זוגתו בבית החולים אלא ביום חמישי בלילה. מקורבים להולנד מסרו כי "מערכת היחסים הסתיימה", וכי ההערכה היא שטרירוולייר תיאלץ לעזוב את ארמון האליזה.

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד. מחוז קורז, צרפת, ינואר 2014. רויטרס
הולנד, בסוף השבוע. השעון מתקתק/רויטרס

למרות אחד השבועות הקשים ביותר בקריירה הציבורית שלו, נראה כי התדמית של הולנד לא ניזוקה מפרשת הרומן: סקר חדש המתפרסם הבוקר (ראשון) מגלה כי אין שינוי בתמיכת העם בנשיא, חרף הדיווחים לפיהם הוא מנהל רומן עם גאייה, הצעירה ממנו ב-18 שנים. לפי הדיווחים האחרונים, הרומן נמשך זה יותר משנתיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הסקר התפרסם בעיתון "ז'ורנל דו דימאנש". 22% מהמשיבים אמרו כי דעתם על הנשיא לא השתנתה מאז החודש שעבר. הסקר נערך באמצעות מכון Ifop, וכלל 1,950 נשאלים שרואיינו בטלפון. הסקר נערך לפני ואחרי מסיבת העיתונאים הדרמטית בשבוע שעבר, בה סירב הולנד להגיב במפורש לדיווחים כי הוא בגד בזוגתו, ואלרי טרירוולייר, והסתפק באמירה כי "מדובר בתקופה קשה", וכי הוא יתייחס לנושא לקראת חודש פברואר.

טרירוולייר אושפזה בפריז במשך שמונה ימים, בבית החולים האוניברסיטאי פיטייה סלפטרייר, בשל "מרה שחורה" (ולפי דיווחים בעיתונות הצרפתית - בשל דיכאון שתקף אותה, אחרי שהולנד התוודה בפניה כי הוא בוגד בה). אמש היא שוחררה מבית החולים. בנה מנישואים קודמים ליווה אותה לבית המנוחה הנשיאותי בגני ורסאי. באותה עת, הולנד ערך סיור עם תומכיו במחוז קורז שבדרום-מערב צרפת. הוא התעלם מהבקשות החוזרות להתייחס לפרשה.

הנשיא מאוהב - כותרות אחרונות
דעה: למי אכפת עם מי הנשיא שוכב בלילה / אייל גפן
הולנד על פרשת הבגידה: אני חווה תקופה קשה - ופרטית
האם הרומן הוא הדבר היחיד שיכול להציל את הולנד?

המעון הנשיאותי בגני ורסאי, שבו מחלימה זוגתו של נשיא צרפת פרנסואה הולנד, ואלרי טרירוויילר. רויטרס
המעון שבו שוהה טרירוולייר בגני ורסאי, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully