וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הקומיקאי הגזען דיודונה הוריד את מופעו

12.1.2014 / 7:33

לנוכח הביקורת הציבורית הגואה, ולאחר שכמה ערים לא אישרו לו להופיע בשטחן, הודיע הבדרן השנוי במחלוקת כי הוא מבטל את הופעותיו המתוכננות. "אני לא אנטישמי", הצהיר

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

הקומיקאי הצרפתי השנוי במחלוקת, דיודונה, הודיע אתמול (שבת) כי הוא מבטל את סיבוב ההופעות החדש שלו. זאת, לאחר שכמה בתי משפט בצרפת החליטו לא לאפשר לו להמשיך להעלות את המופע, שנטען על ידי גורמים שונים בצרפת - ואף מחוצה לה – כי הוא מעודד מסרים אנטישמיים וגזעניים.

דעה | ההיסטריה מדיודונה - הבדיחה על חשבוננו

"אנו חיים במדינה דמוקרטית ואני ממלא אחר החוק, למרות ההתערבות הפוליטית הבוטה", אמר אתמול הקומיקאי לאחר שפרסם את החלטתו, שהושפעה כך נראה מהביקורת הקשה שהופנתה כלפיו מצד גורמים בממשלה הצרפתית - בעיקר מצד שר הפנים, מנואל ואלס. "כקומיקאי", הוסיף, "מתחתי את גבולות הדיון עד לגבול שניתן היה לצחוק עליו". כמו כן, ביקש דיודונה להדגיש באופן ברור כי הוא אינו קיצוני בדעותיו כלפי יהודים, כפי שטענו נגדו גורמים שונים בקהילה בצרפת. "אני לא נאצי או אנטישמי", טען אתמול, והבהיר הוא עובד בימים אלה על מופע חדש שנושאו הוא אפריקה, שלא יכיל תכנים פוגעניים.

עוד סיפורים חמים מהעולם:
סיסי בדרך לנשיאות מצרים: "רוצה תמיכת העם והצבא"
הפרשה שתקבור את חלום הנשיאות של מושל ניו ג'רזי / פרשנות
בכיר איראני: "חיזבאללה יכול לפגוע בכל יעד בישראל"

הקומיקאי הצרפתי דיודונה. AP
"התערבות פוליטית בוטה". דיודונה/AP

דיודונה בן ה-46 נקנס לאורך השנים האחרונות כמה פעמים על דברי השטנה האנטישמיים שהשמיע, אך מעולם לא שילם את הקנסות שהושתו עליו. ערים שונות בצרפת – ביניהן כמה מרכזיות כגון נאנט, בורדו ומארסיי - ביטלו את מופעיו בשל מסריו הבוטים. סימן ההיכר של הקומיקאי היא תנועת "חצי מועל יד" שהמציא – המכונה "קנל", אשר אומצה על ידי מספר רב של ידוענים צרפתים. הסערה סביב הקומיקאי פרצה בשבועות האחרונים לאחר שכוכב הכדורגל הצרפתי, ניקולס אנלקה, ביצע את התנועה לאחר שכבש שער במדי קבוצתו האנגלית ווסט ברומיץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקולא אנלקה, ווסט ברומיץ', חוגג בתנועת מועל יד הפוכה. Christopher Lee, GettyImages
אנלקה מבצע את תנועת ה"קנל" במדי קבוצתו האנגלית/GettyImages, Christopher Lee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully