וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חבל דק: צעדו בגובה 380 מטר בין פסגות האלפים

20.12.2013 / 23:05

צמד הולכים על חבל מיומנים מצרפת עשו זאת שוב - הפעם במסגרת חגיגות העשור לאתר סקי באזור. למרות פחד הגבהים, הם לא מוותרים על התענוג: "מפיקים את המרב מהטבע"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

גבוה-גבוה מעל כולם: ג'וליאן מילו וטנקרד מלה, שניים מההולכים על חבל המיומנים בעולם, עשו זאת שוב השבוע. 380 מטרים מפני הקרקע ובין פסגות הרי האלפים המושלגים, צעדו שני הצרפתים בזה אחר זה על חבל בעובי שני סנטימטרים וחצי שהיה מחובר לשני רכבלים בקצוות. השניים, שכבר "הלכו באוויר" פעמים רבות במקומות שונים על הגלובוס, עשו זאת ביום שני האחרון כחלק מחגיגות העשור לאתר הסקי "פרדיסקי".

עוד חדשות שאסור לפספס:
המצלמה שתבנה מפה ענקית של הגלקסיה שוגרה לחלל
בדקה סטטוסים בפייסבוק - ונפלה מגובה 20 מטר
צפו: ניסה לשבור שיא גינס ושבר את הצוואר

מילו לא הכחיש שאפילו לאמיצים ביותר יש פחד גבהים. "זה משפיע בצורה שונה על אנשים שונים", הסביר. "מה שמשותף לשנינו, זה שלמרות פחד הגבהים, אנחנו אוהבים לשחק עם גבהים על בסיס יומי. אנחנו אוהבים להתמודד עם גבהים, בין אם בהליכה על חבל או בקפיצה, ואנחנו נעזרים בגבהים עם חברינו כי אנחנו רוצים להפיק את המירב מהטבע".

על חבל דק: צעדו בגובה 380 בין הרי האלפים. רויטרס
"חושבים צלול". אחד ההולכים על חבל, ביום שני/רויטרס

מלה הזכיר כי חוץ מהחבל הכרוך סביב גופם, השניים היו חשופים. "אין לנו שום ברירה אלא לסמוך על הציוד שלנו כי זה עורק החיים שלנו", אמר. "הגישה שלנו היא ללכת צעד אחר צעד. אנחנו לא מפריזים בערכנו או מפחיתים ממנו, אנחנו רק עושים מה שאנו מסוגלים כשאנחנו מוכנים. ג'וליאן ואני, שנינו מדענים, כך שאנחנו קפדנים עם ההתקנות וזה מאפשר לנו מחשבה צלולה והימנעות מסיכונים".

הרכבל "ונויס אקספרס" מקשר בין אתרי הסקי לס ארקס ולה פלאג. מדובר באחד הרכבלים הארוכים בעולם. הוא מאפשר מעבר בין אתרי הסקי בארבע דקות ובמהירות של 45 קילומטרים לשעה. הרכבל מסוגל לשאת עד 200 בני אדם בו-זמנית, בשתי "קרוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully