וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוות מסתורי: לא נראתה 30 שנה - ונמצאה מתה בביתה

גופתה של פולין ג'סט נמצאה על ידי המשטרה בבריטניה, שבוע לאחר שהשוטרים מצאו את גופת בתה קרוליין במבנה הרעוע. אחד השכנים: "איש מעולם לא ענה בביתם והווילון לא הוזז"

בעקבות תלונות של השכנים על ריח חריף שנדף מאחד הבתים בשכונה, אישה שלא נראתה על ידי שכניה במשך 30 שנה נמצאה ללא רוח חיים, כך פורסם אתמול (שישי) ב"דיילי מייל" הבריטי.

השוטרים שפרצו אל המבנה מצאו את גופתה של קרוליין ג'סט, בשנות ה-50 לחייה, אבל נאלצו לעזוב את הבית הרעוע מחשש שיקרוס עליהם. אתמול, כאשר שבו אל הבית, גילו גם את אמה, פולין, בשנות ה-70 לחייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטר מוצב בפתח הבית שבו התגוררו פאולינה וקרולינה ג'סט/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכנים תיארו את שתי הנשים כמתבודדות. "לא ראיתי את פולין מעל 30 שנה", אמרה אחת השכנות שסירבה להזדהות. "היא החלה להתבודד לאחר מות בעלה בשנות ה-80. הבת שלהם קרוליין הלכה לבית הספר, אבל לא יצאה לעבוד לאחר תקופת לימודיה. מדי פעם היינו רואים את הבת בשעות הבוקר המוקדמות יוצאת מהבית לעשות קניות, והיא תמיד הלכה עם הראש מוטה מטה", סיפרה השכנה. "היא הייתה עונה 'שלום' אם היית מדבר עמה, אבל היו תקופות ארוכות שלא הייתי רואה אותה כלל. היא הייתה מעט מוזרה, אבל אני חושבת שהחינוך שקיבלה קשור לכך".

עוד סיפרה השכנה על תאונת הרכיבה שבה הייתה מעורבת ג'סט בשנות העשרה המאוחרות של חייה, שבעקבותיה סבלה מנכות מסוימת בגפיה.

"היו זבובים בכל מקום"

"הווילונות בבית תמיד היו מוגפים ואי אפשר היה לראות שמץ ממה שהתחולל בפנים", אמרה השכנה. "מעולם לא ראית איש מבני הבית מוציא את הזבל, למשל. הם לא היו שכנים רגילים. הבית נראה נורא מבחוץ ונחרדתי לחשוב כיצד הוא נראה מבפנים". שכן מבוגר נוסף אמר: "לפני שנים רבות נהגתי לדפוק על דלת ביתם לראות אם הם בסדר, אבל איש מעולם לא ענה והווילון לא הוזז. זה היה מאוד מוזר".

השכנים סיפרו כיצד בקיץ עפו זבובים מחוץ ובתוך הבית. "היו זבובים בכל מקום", אמר שכן אחר. "יש להניח כי הגופות כבר היו בשלב זה במצב ריקבון מתקדם", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבית נראה נורא מבחוץ". חוקרים את מותן של הנשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מומחים לרפואה משפטית בדקו את הבית שבו נמצאו הנשים, וכמה מבנים נוספים הנמצאים בשטח הבית נסרקו על ידי כלבי הרחה משטרתיים. החוקר, ג'ון טרנר, מהמחלקה הרפואית של מחוז אוקספורדשייר, אמר כי "השוטרים יגיעו היום לנכס, יערכו חקירה וינסו לקבוע את נסיבות מותן שתי הנשים. כרגע אין חשד לאירוע פלילי". דובר המחוז אמר כי לא היה כל קשר בין האם או הבת לרשות המקומית.

(עדכון ראשון: 20:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully