וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה מונפשת חשפה אלפי פדופילים ברחבי העולם

מעל 20 אלף גברים יצרו קשר עם "סוויטי" - "ילדה" וירטואלית מהפיליפינים - וכאלף מהם שידלו אותה לאקטים מיניים מול מצלמת הרשת. ארגון זכויות ילדים העביר פרטיהם לאינטרפול

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

ארגון בינלאומי לזכויות ילדים אמר אתמול (שני) כי העביר את פרטיהם של יותר אלף עברייני מין ברשת לאינטרפול, לאחר שעקבו אחריהם בווידאו-צ'אטים בעזרת "ילדה וירטואלית". הילדה, לכאורה מהפיליפינים, קיבלה את הכינוי "סוויטי".

הארגון - "הפדרציה הבינלאומית להגנה על זכויות ילדים" (Terre des Hommes) - דחק ברשויות להתמודד עם העלייה בשידול ילדים לבצע אקטים מיניים לפני מצלמה והציע לספק להם את הטכנולוגיה שפיתח. "נדרשת שיטת שיטור חדשה", הסביר האנס חויט, פעיל בארגון, במסיבת עיתונאים מיוחדת שכונסה אתמול בהולנד. על פי הארגון, למעלה מ-20 אלף גברים יצרו קשר עם "סוויטי" ברשת, ומעל אלף מהם ניסו לשדלה לאקטים מיניים.

הולנד: ה"ילדה" הוירטואלית לכדה אלף פדופילים. רויטרס
"הצגנו את עצמנו כילדה פיליפינית בת 10. לא ביצענו דבר, אלא אם הורו לנו"./רויטרס

שותפיה לצ'אטים בווידאו של "סוויטי", הדמות המונפשת שפיתחו, שוחחו כביכול עם קטינה מהפיליפינים, אך למעשה תקשרו עם צוות במחסן באמסטרדם, שהקליט את השיחה וחיפש רמזים אחר זהותם של הפדופילים. "הצגנו את עצמנו כילדה פיליפינית בת עשר. לא ביצענו דבר, אלא אם הורו לנו", אמר חויט.

"בעשרה שבועות איתרנו אלף גברים מכל העולם שהיו מוכנים לשלם לסוויטי כסף כדי שתבצע אקטים מיניים לפני מצלמת הרשת", הוסיף אלברט יאפ ואן סנטברינק, ראש הארגון. מרבית הגברים במסמך של הארגון מתגוררים בארה"ב, בבריטניה, בקנדה, באוסטרליה, בגרמניה, בטורקיה, באיטליה ובהולנד. בסך הכל זוהו פדופילים ב-71 מדינות. הארגון אסף עדויות מפרופילי הסקייפ של הפדופילים והרשתות החברתיות כדי לזהותם.

לקריאה נוספת:
בריטניה: חף מפשע הוצת למוות לאחר שנחשד כפדופיל
תמונות ילדיכם בפייסבוק? מכרה זהב לפדופילים
סערה בספרד: אנס 11 ילדים ושוחרר כי היה מרגל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully