וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד-נ-א הוכיח: הורי הילדה מריה - צוענים מבולגריה

השניים עברו בדיקות שהוכיחה כי הם הוריה הביולוגיים של הילדה, שאותרה אצל זוג צועני אחר - ביוון. כעת חוקרות הרשויות אם הילדה נמכרה במאות אלפי יורו - או שמא נחטפה

התעלומה הסתיימה: בדיקות ד-נ-א הוכיחו את זהות הוריה הביולוגיים של הילדה שאותרה בפשיטה על מגורי צוענים ליד העיר פרסאלה שבמרכז יוון - כך דיווחה אתמול (שישי) רשת BBC. הורי הילדה הבלונדינית שעונה לשם מריה, הם בני זוג צוענים - סשה רוסבה בת ה-35 ובעלה אתנה רוסייב בן ה-37, תושבי הכפר הצועני ניקלואבו שבבולגריה.

מהחקירה עלה שרוסבה ילדה תינוקת לפני ארבע שנים בבית חולים יווני, הנמצא במרחק של שעת נסיעה מהמקום שבו אותרה הילדה תכולת העיניים. בתמונות שצולמו בכפר הבולגרי שבו מתגוררים בני הזוג, שלהם ככל הנראה שמונה ילדים, נראים כמה ילדים הדומים במראם החיצוני למריה. שניים מהילדים הם לבקנים.

פרשת הילדה מריה: זוג "ההורים" יישאר במעצר. רויטרס
הילדה מריה בין זוג הצוענים שאימץ אותה. השניים הואשמו בחטיפה/רויטרס

הריסטוס סאליס, בן ה-39 ואלפטריה דימופולו בת ה-40 - הזוג היווני שאצלו נמצאה הילדה הקטנה, קנו לפי החשד את מריה תמורת 850 אירו והם ממתינים כעת לפתיחת משפטם. ההערכה היא שהם קיוו להרוויח כסף באמצעות הילדה. זאת, על ידי דרישת תשלום נדוניה ממשפחתו של מי שהיה מבקש את ידה של מריה.

לפי "דיילי מייל" הבריטי, רוסבה הציגה תעודת לידה, שלפיה היא ילדה תינוקת ב-31 בינואר 2009 בבית חולים בעיר לאמיה. במסמך לא צוין השם שניתן לתינוקת, אולם התאריך תואם לזה שעליו דיווחו בני הזוג ה"מאמץ" מיוון. האזור שבו נולדה הילדה, כמו גם זה שבו מתגוררים בני הזוג הבולגרים, ידוע ככזה שבו התנהל בעבר סחר בתינוקות. כעת, הכריעו בדיקת הד-נ-א כי רוסבה היא אכן אמה הביולוגית של הילדה.

המשפחה הבולגרית שלפי המשטרה היא כנראה זו של "מריה" הצוענייה. רויטרס
אמה ואחיה הביולוגיים של מריה. המשטרה חוקרת אם נחטפה או נמכרה/רויטרס

הפרשה עוררה תגובה מצד שתי משפחות מאנגליה, שילדיהן נעדרים שנים ארוכות. בן נידהאם משפילד נעלם ב-1991 בגיל שנתיים, כשהיה בחופשה באי קוס. אחותו אמרה כי איתור הילדה "מריה" מעניק לקרובי המשפחה תקווה גדולה כי גם אחיה יאותר יום אחד.

גם דובר של משפחת מק'קאן, שבתם מדליין נעלמה בפורטוגל ב-2007, אמר כי המקרה מעניק להם תקווה שבתם תימצא בחיים.

משטרת בריטניה אמרה כי לא מסתמן קשר בין שלושת המקרים.

עוד בנושא
האם זו אמה הביולוגית של מריה הבלונדינית?
ילדת המסתורין מריה: ”ההורים” נאשמים בחטיפתה
הצועני נגד אשתו: "אמרתי שהילדה זה כמו פצצה"

(עדכון ראשון: 17:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully