וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצועני נגד אשתו: "אמרתי שהילדה זה כמו פצצה"

גורם המעורה במשפט של "הורי" הילדה החטופה מריה אמר כי הריסטוס סאליס אמר לבת זוגו כי איננו רוצה בילדה הבלונדינית. שכנים של הזוג: ייתכן כי נמכרה תמורת כ-1,500 דולר

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

פרשת הילדה ה"צוענייה" מריה ממשיכה להסעיר את יוון: לאחר שאתמול הופיעו בני הזוג החשודים בחטיפתה בפני בית משפט מקומי, היום (שלישי) פורסם כי "אביה" של מריה האשים את אשתו בלקיחתה מהוריה הביולוגיים בניגוד לרצונו. בשבוע שעבר אותרה הילדה, שגילה איננו ברור, בפשיטה של משטרת יוון על יישוב הארעי פארסלה שבו מתגוררת קהילת בני רומה.

זוג צוענים מקהילת בני רומה ביוון שאימצו ילדה בשם מריה. אוקטובר 2013. רויטרס
בדיקות DNA הוכיחו כי אין קשר ביולוגי. מריה ובני הזוג החשודים בחטיפתה/רויטרס

אתמול התקיים דיון בדלתיים סגורות בעניינם של בני הזוג העצורים, ובו ביקשו ללא הצלחה להשתחרר בערבות כדי שיוכלו לאתר את אמה הביולוגית של הילדה, שנפרדה ממנה בהיותה תינוקת. לפי ה"דיילי מייל" הבריטי, גורם המעורה בפרטי הדיון אמר כי הגבר, הריסטוס סאליס, בן ה-39, היה מחוץ לביתו במשך כמה ימים כאשר קיבל טלפון מאשתו, אלפטריה דימופולו בת ה-40.

"היא אמרה לו שבני זוג בולגרים הגיעו לביתם ושהם לא מעוניינים בילדה", אמר הגורם. "סאליס אמר כי לא רצה בילדה וטען: 'אני לא רוצה לשים פצצה בבית שלי'", הוסיף. סאליס עצמו השמיע בימים האחרונים דברים סותרים ולפיהם הכיר את האיש שהגיע לביתו ו"תיווך בעסקה" של העברת הילדה.

לבני הזוג הצוענים מיוחסות עבירות של חטיפה וזיוף מסמכים, ככל הנראה במטרה לקבץ נדבות באמצעות הילדה הבלונדינית. בדיקת DNA – כמו גם מראם החיצוני השונה מאוד מזה של מריה – העלתה כי הם אינם הוריה הביולוגיים. בשל היעדר ראיות, לא מיוחס להם סעיף חמור יותר של סחר בילדים. בני הזוג מיוצגים על ידי עורכי דין שונים, והם נחקרו בנפרד. התובע המחוזי סירב להצעת עורכי דינם לייחס להם סעיפים קלים יותר של אימוץ בלתי חוקי. לפי העיתון הבריטי, שכנים של בני הזוג העלו סברה ולפיה הזוג קנה את הילדה בעבור כ-850 לירות שטרלינג, כ-1,450 דולרים.

במקביל, דובר מטעם "שמחה של ילד", ארגון צדקה הפועל ביוון, אמר היום כי עשרה מקרים של ילדים נעדרים נחקרים "ברצינות רבה" על רקע המקרה של מריה. "מדובר בילדים מארצות הברית, מקנדה, מפולין ומצרפת", אמר. מאז שפורסם המקרה, התקבלו אלפי שיחות טלפון של אנשים שטענו כי הם יודעים פרטים על זהותה או כי מדובר בבתם. שיחות ספורות, מארצות הברית, משבדיה, מצרפת, מקנדה ומפולין, נחשבו רציניות והועברו לחוקרי אינטרפול.

עוד בנושא:
"הוריה" הצוענים של מריה נחשפים: מכחישים שחטפו
מי היא הילדה הבלונדינית שנמצאה במחנה צועני ביוון?
העולם מתעניין רק בילדות בלונדיניות חטופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully