וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פיגוע ההתאבדות באוטובוס בצפון הקווקז

בסרטון נראה רגע הפיצוץ באוטובוס בדרום רוסיה, שכתוצאה ממנו נהרגו שישה בני אדם ונפצעו עשרות. לפי הרשויות במדינה, את הפיגוע ביצעה מחבלת תושבת חבל דגסטן הבדלני

צילום מסך

כלי תקשורת ברוסיה פרסמו בשעות האחרונות תיעוד של פיגוע ההתאבדות שאירע אתמול (שני) באוטובוס בעיר וולגוגרד שבדרום המדינה, ובו נהרגו שישה בני אדם. לפי הרשויות ברוסיה, את הפיגוע ביצעה נאידה אסיאלובה, מוסלמית בשנות ה-30 לחייה מחבל דגסטן שבצפון הקווקז. באוטובוס היו 40 נוסעים בשעת האירוע. 28 מהם נפצעו, בהם שמונה באורח אנוש.

שישה בני אדם נהרגו בפיגוע התאבדות באוטובוס בוולגוגרד שבצפון הקווקז. רוסיה, 21 באוקטובר 2013. רויטרס
שישה בני אדם נהרגו בפיגוע התאבדות באוטובוס בוולגוגרד שבצפון הקווקז. רוסיה, 21 באוקטובר 2013/רויטרס

הסרטון המתעד את ההתרחשות צולם מכלי רכב שנסע מאחורי האוטובוס. בעקבות הפיצוץ העז נראים חלקי מתכת וזכוכית שהתעופפו על הכביש ועשן רב שהיתמר. בכלי תקשורת שונים פורסמה תמונתה של אסיאלובה כשהיא עוטה על עצמה חיג'אב. הרשויות ברוסיה אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי בעלה הצטרף בשנה שעברה לכוחות מורדים הפועלים בדגסטן.

העיר וולגוגרד שוכנת על גדות נהר וולגה, כ-900 קילומטרים מדרום-מזרח למוסקבה. בשנים האחרונות אירעו כמה פיגועים בערים הסמוכות לה, מרביתם בוצעו על ידי מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז, הדורשים אוטונומיה בדרגות שונות. הפיגוע הנוכחי התרחש על רקע ההכנות לאולימפיאדת החורף שתתקיים בפברואר הקרוב בעיר סוצ'י השוכנת לחופי הים השחור, לא הרחק מאזור הפיגוע.

רוסיה: 6 הרוגים בפיגוע התאבדות באוטובוס בוולגוגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully