וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוריה" הצוענים של מריה נחשפים: מכחישים שחטפו

אלו הם האנשים שגידלו את הילדה מריה, שבדיקות הראו שגילה הוא חמש או שש. זוג הצוענים טוענים שאימצו את הילדה מאישה שהביעה את הסכמתה ולא מדובר בחטיפה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הרשויות ביוון פרסמו היום (שני) לראשונה את תמונתם של בני הזוג הנאשמים בחטיפתה של הילדה מריה. הזוג, צוענים המתגוררים במרכז המדינה, הואשמו בכך שחטפו את הילדה הבלונדינית וייתכן שאף הכריחו אותה לקבץ נדבות. תמונתם המשותפת של השלושה, שבה נראים היטב ההבדלים בתווי הפנים בין הזוג לילדה תכולת העיניים, מעוררת עניין רב ברחבי העולם.

זוג צוענים מקהילת בני רומה ביוון שאימצו ילדה בשם מריה. אוקטובר 2013. רויטרס
הזוג כבר לא טוען לכך שמריה היא ילדתם הביולוגית/רויטרס

בני הזוג, הריסטוס סאליס, בן 39 ואלפטריה דימופולו בת הארבעים כפרו בכל האישומים נגדם ותירצו את המסמכים המזויפים שהחזיקו בכך שאמה הביולוגית של מריה העבירה להם את הילדה כשהייתה תינוקת מכיוון שלא הייתה מסוגלת לגדל אותה. אחד מעורכי הדין של הזוג אמר: "היה שם תהליך אימוץ, אמנם לא בדיוק חוקי, אבל בהחלט בידיעת והסכמת האם".

בארגון הרווחה שאליו הועברה הילדה אומרים שהיא ככל הנראה מבוגרת ממה שנחשב תחילה. בדיקות הראו שגילה הוא ככל הנראה חמש או אפילו שש ולא ארבע כפי שהוערך בתחילה. מעל 8,000 בני אדם פנו עד כה, בטלפון ובמייל, למוקד המיוחד שהוקם על מנת לאתר את הוריה: חלק גדול מהפונים הם הורים נואשים מרחבי הגלובוס שבטוחים שמריה היא ילדתם האבודה. שמונה מהשיחות, מארצות הברית, שבדיה, צרפת, קנדה ופולין נחשבות ל"מבטיחות" והועברו לחוקרי האינטרפול.

הילדה נמצאה ביום רביעי האחרון ביישוב הארעי פארסלה במהלך פשיטה משטרתית בחשד לעבירות שונות. שוטר מקומי תהה מה עושה ילדה בעלת מראה כה חיוור עם משפחה צוענית טיפוסית, ובשל כך נפתחה בדיקה שהובילה לממצאים שמרעישים את העולם כולו.

עוד בנושא
מי היא הילדה הבלונדינית שנמצאה במחנה צועני ביוון?
העולם מתעניין רק בילדות בלונדיניות חטופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully