וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ניירובי: ארה"ב חידשה כוננות הטרור העולמית

כחודש לאחר אזהרת המסע העולמית שהוציאה, מחדשת מחלקת המדינה האמריקנית את כוננות הטרור העולמית לאזרחי ארה"ב. בהודעה נמסר כי קיים חשש לשלום אזרחים אמריקנים ברחבי העולם

מחלקת המדינה חידשה אתמול (רביעי) את כוננות הטרור העולמית שלה לאזרחי ארה"ב, בעקבות המתקפה של ארגון אל שבאב, שלוחה של אל קאעדה, בקניון "ווסטגייט" שבניירובי, קניה. ב"אזהרה העולמית" החדשה שהתפרסמה אתמול, נמסר ממחלקת המדינה כי הם מוסיפים להיות מודאגים מאיומים על אזרחים אמריקנים באירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון.

על פי האזהרה, תוקפים יכולים להשתמש במגוון טקטיקות, כגון פיגועי התאבדות, התנקשויות, חטיפות ופיגועים. מטרות אפשריות של ארגוני הטרור יכולות להיות אירועי ספורט בעלי פרופיל גבוה, אזורי מגורים, משרדים, בתי מלון, מועדונים, מסעדות, אתרי תפילה, בתי ספר, שטחים ציבוריים, קניונים ויעדים תיירותיים אחרים בהם אמריקנים מתאספים.

האזהרה החדשה באה, כאמור, בעקבות המתקפה בקניון בניירובי, בה נהרגו כ-70 בני אדם בהם 18 בעלי אזרחויות זרות. בחודש שעבר פרסמה ארה"ב אזהרת מסע בינלאומית לאזרחיה בשל איומים מצד ארגון הטרור אל-קאעדה. בהצהרה נמסר כי האיומים הבולטים ביותר הם במזרח התיכון ובצפון אפריקה. תיירים אמריקנים המטיילים במדינות זרות התבקשו לשמור על ערנות. עוד נמסר כי תוקף ההתראה יפוג בסוף חודש אוגוסט.

(עדכון ראשון: 23:24)

אל-קאעדה תכנן פיגוע ”שישנה את פני ההיסטוריה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully