וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכר, נקבה ומה שביניהם: מין "לא ידוע" נוסף בגרמניה

הורים יוכלו לרשום את ילדיהם, בין אם נולדו עם מאפיינים של שני המינים ובין אם מבחירה, בתור מין לא ידוע בתעודת הלידה. לא הוחלט על שינוי במדיניות במסמכים רשמיים אחרים

גרמניה בדרך להפוך למדינה הראשונה באירופה המאפשרת סימון מין "לא ידוע" בתעודת הלידה, כך דיווחו אתמול כלי התקשורת במדינה. הצעד ייכנס לתוקף בחודש נובמבר הקרוב. בזמן שברחבי העולם מביעים התנגדות לחקיקה ההומופובית ברוסיה, בגרמניה החליטו על צעד ליברלי ומתקדם בנוגע לזכויות הלהט"ב.

ההורים יוכלו לבחור בין לרשום את תינוקותיהם בתור M לזכר, F לנקבה, או להשאיר לילד להכריע בשאלה בהמשך שנותיו ולסמן אותו בתור X. אם לא ייבחר, יוכל להישאר בקטגוריה שאינה מבחינה מגדרית עד לסוף ימיו. הצעד נעשה גם לטובת הורים לילדים שנולדו עם מאפיינים של שני המינים.

למרות זאת, טרם הוחלט כיצד יפנו לסוגיה במסמכים רשמיים אחרים כמו דרכונים. גרמניה עשתה את הצעד שישה שבועות לאחר שבאוסטרליה עברה תקנה דומה. התקנה החדשה עברה כבר בחודש מאי, אך פורסמה רק כעת.

"דברים מתקדמים באיטיות ברמה האירופית. הצעד של גרמניה יגביר את הלחץ על בריסל וזה רק יכול להיות דבר טוב", כך אמר סילבן אגיוס, האחראי על אירופה באיגוד הבינלאומי ללסביות, הומואים, ביסקסואלים, טרנס ואינטרסקס, ל"דר שפיגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully